PHP gevorderde |
|
Beste,
Ik zit met een probleem waar ik even niet uitkom:
Ik heb een registratieformulier met daarin een veld city. Nu is het absoluut noodzakelijk dat deze een geldige stad is met latitude & longitude coordinaten. Ik maak gebruik van googleMaps om dit te controleren (niet met een database want ik heb gemerkt dat er in de meeste wel een paar ontbreken en voor mijn app is het noodzakelijk dat dit correct is)
Ik doe dus het volgende:
public function geocode(target:String):void
{
var geocoder:ClientGeocoder = new ClientGeocoder();
geocoder.addEventListener(GeocodingEvent.GEOCODING_SUCCESS, handleGeocodingSuccess);
geocoder.addEventListener(GeocodingEvent.GEOCODING_FAILURE, handleGeocodingFailure);
}
public function geocode(target:String):void { var geocoder:ClientGeocoder = new ClientGeocoder(); geocoder.addEventListener(GeocodingEvent.GEOCODING_SUCCESS, handleGeocodingSuccess); geocoder.addEventListener(GeocodingEvent.GEOCODING_FAILURE, handleGeocodingFailure); }
Deze functie gaat oftewel succes of failure geven... Maar nu wil ik in me controller wachten om verder te gaan tot ik weet wat mijn resultaat is...Maar doordat deze functie geen waarde returnd (googlemaps :S) kan ik dus geen gebruik maken van een if
if(blaat.geocode)
{
//Verder gaan
]
if(blaat.geocode) { //Verder gaan ]
Hoe kan ik dit oplossen? Ik werk met MVC-pattern. De geocoding doe ik in een model, het inloggedeelte in een controller...
|