Nieuw lid |
|
Je hebt een andere functie nodig, om te bepalen hoe breed de image uiteindelijk is, dit lukt niet met loadMovie, wel met loadClip en een eventListener.
Je linker en rechter laadclips kun je gewoon houden qua code, maar voor de middelste moet je het als volgt doen, let op dat ook jouw preloader code komt te vervallen:
//deze code bovenaan in je timeline
var mc:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
var mcListener:Object = new Object();
//preloaden
mcListener.onLoadProgress = function(target, loaded, total) {
//preloader meuk
trace(Math.round((loaded/total)*100)+"% geladen");
};
mcListener.onLoadInit = function() {
preloader._visible = false;
picture._x = Stage.width/2-(picture._width/2); //centreren
};
mc.addListener(mcListener);
//en deze gebruik je in de functies waar picture geladen moet worden
mc.loadClip("http://www.web-tech.nl/a1medien/thumbs/PH012-091.jpg", picture);
//deze code bovenaan in je timeline var mc:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); var mcListener:Object = new Object(); //preloaden mcListener.onLoadProgress = function(target, loaded, total) { //preloader meuk trace(Math.round((loaded/total)*100)+"% geladen"); }; mcListener.onLoadInit = function() { preloader._visible = false; picture._x = Stage.width/2-(picture._width/2); //centreren }; mc.addListener(mcListener); //en deze gebruik je in de functies waar picture geladen moet worden mc.loadClip("http://www.web-tech.nl/a1medien/thumbs/PH012-091.jpg", picture);
|