Nieuw lid |
|
Jouw code kan niet werken want je verhoogt alleen g maar geeft dat niet door aan particleField.
Nu weet niemand of er in die particle class een functie is ingebouwd waar je dus een nieuw particletje kan toevoegen, maar gezien je comments denk ik niet dat dit het geval is.
een andere oplossing...(natte vinger werk)
var g:Number = 1;
//bool die bijhoud of er al een particleField was geplaatst
var b:Boolean = false;
addEventListener(Event.ENTER_FRAME, increase_particle);
function increase_particle(e:Event):void
{
//als je iets probeerd te verwijderen wat niet bestaat krijg je een dikke error
if(b == true)
{
removeChild(particleField);
}
var particleField = new ParticleField(particleMaterial, g, 10, 10, 33);
g++;
scene.addChild(particleField);
b = true
}
var g:Number = 1; //bool die bijhoud of er al een particleField was geplaatst var b:Boolean = false; addEventListener(Event.ENTER_FRAME, increase_particle); function increase_particle(e:Event):void { //als je iets probeerd te verwijderen wat niet bestaat krijg je een dikke error if(b == true) { removeChild(particleField); } var particleField = new ParticleField(particleMaterial, g, 10, 10, 33); g++; scene.addChild(particleField); b = true }
|