Nieuw lid |
|
Als ik een van mijn flv's bekijk in flash dan zie ik in de bibliotheek de fonts,,, die uit mijn bilbliotheek van de embedfonts.swf zijn gesleept.Op elke pagina is dit gedaan
Dus in de fonttype veld van mijn textfield zie ik een sterretje achter de desbetreffende fonts staan. Deze zijn toch embed?
Dus mijn fonts worden eerst geladen zeg maar tegelijkertijd met de preloader in mijn master.swf alvorens de rest van mijn website geladen word.
Op elke pagina is een aparte loadvar voor mijn css en een level0 verwijzijng naar een enkele loadvar voor het laden van de text in mijn Master.swf dus.
Natuurlijk kan ik dat ook anders doen door op elke pagina waar tekst staat een loadvar voor de tekst maken en een loadvar voor deCss. Ik denk dat , dat de situatie is waaruit jij denkt. Opzich geen probleem
Maar even terzijde het tekstveld staat nu in een movieclip(MC.tekst), laten we zeggen met de instance naam tekst_mc.
De tweeen zijn bij mij gezet op tekst_mc. Dus ik zie daadwerkelijk de tween gebeuren daarop.
De code van de loadvars van het laden van de externe tekst en de externe css deze zet ik toch op de tijdlijn IN de movieclip(MC.tekst) of zet ik die gewoon op de main tijdlijn?
Opgelost en bedankt ,,,, de oplossing was beide loadvars respectievelijk voor de te laden txt en de css op de tijdlijn te zetten IN de movieclip Mijn tweens script zitten daarentegen wel op de mainline Nogmaals bedankt |