Nieuw lid |
|
Je moet de code uit die preloader zelf verwijderen en die in frame 1 van de main timeline zetten (en aanpassen naar: )
stop();//BELANGRIJK
onEnterFrame = function()
{
var amount:Number = (getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100;
preloader.procent.text = Math.round(amount)+" %";
preloader.mask._xscale = amount;
pos = preloader.mask._x;
breed = preloader.mask._width;
positie = breed + pos;
preloader.grWijzer._x = positie;
preloader.procent._x = positie;
if (amount >= 100)
{
delete onEnterFrame
gotoAndStop(2);
}
}
stop();//BELANGRIJK onEnterFrame = function() { var amount:Number = (getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100; preloader.procent.text = Math.round(amount)+" %"; preloader.mask._xscale = amount; pos = preloader.mask._x; breed = preloader.mask._width; positie = breed + pos; preloader.grWijzer._x = positie; preloader.procent._x = positie; if (amount >= 100) { delete onEnterFrame gotoAndStop(2); } }
Je was zoieso de stop vergeten op frame 1, dus er werd maar iets van 14% gepreload (je preloader is dus al 14% van de totale bestandsgrote van je swf ) |