Er zit een verschil tussen een stap-voor-stap uitleg vragen van iemand en zelf initiatief tonen om het uit te zoeken. Omdat jij het eerste schijnbaar wilt doen zal je dus uit vinTage niet veel krijgen omdat hij dat zo doorheeft.
Ik stel dus voor dat je nog wat meer tutorials gaat lezen op sitemasters, flashfocus of eender welke website er is en het zelf probeert op te lossen alvorens je hier weer een post maakt "dat het niet werkt".
Oke, maar ik heb die tutorial die hiero staat op sitemasters gevolgd, daarin wordt het precies zo gedaan, en nu doe ik het ook zo, maar het werkt niet? Dan is het toch logisch dat ik een vraag stel?
Ik heb een tipje voor jou: zoek een tutorial voor het maken van een mp3 speler, of download er eentje, anders moet je iemand het voor je laten maken...
Bedankt voor je tip, maar ik heb helemaal de goeie mp3 speler, ik moet alleen dit stukje script van mij laten werken, en dan ben ik klaar met wat ik hebben wil
En als ik die mp3 speler zelf maak, wil ik het toch helemaal hetzelfde hebben als die welke ik heb gedownload, dus.. , maar mss kan jij of iemand anders me verder helpen ?:$
private function loadConfig() {
//al de meuk die er al stond, minus je eigen brouwsels
aap();
};
public function aap() {
var ontvang:LoadVars = new LoadVars();
var zend:LoadVars = new LoadVars();
zend.link = "testing";
zend.sendAndLoad("1.php", ontvang, "POST");
var tp:String = ontvang.flashWaarde;
}
privatefunction loadConfig(){