In plaats van een ander zijn script (jeroen wijering) om te bouwen zou je beter zelf flash leren en je eigen mp3 speler te maken, zo moelijk is dat niet, tutorials daarover vind je hier en ook op mijn site en via google vind je er nog honderden.
Opzich zou ik best willen helpen, maar ik kan het niet om de poepsimpele redenen dat ik niet met classes overweg kan.
Wat mn status betreft, daar zou ik niet op afgaan, ik kan geeneens met classes werken
@vinTage, bedankt voor je reactie;)
Zelf wil ik best een mp3 speler maken , maar dit gaat nogal wat tijd vergen denk ik als ik hetzelfde resultaat wil als die van jeroenwijering
Maar ik heb het snel nodig, dus ik heb niet veel keus dan het ombouwen van jeroenwijering's mp3player
Als iemand kan helpen dit probleem op te lossen, heel erg bedankt alvast
en vinTage, dit is toch helemaal geen classe toch ?:P
Maar een functie?
Ok ik heb die player zelf niet en ga em ook niet downen, maar ik wil wel proberen te helpen...
Ik kan ECHT niet met classes werken, maar wat er volgens mij fout KAN zijn is hetvolgende (dont shooot if Im mistaking)
ontvang = new LoadVars();
zend = new LoadVars();
omzetten naar
var ontvang:LoadVars = new LoadVars();
var zend:LoadVars = new LoadVars();
edit: ja het is een functie uit een class anders krijg je zoieso een error op die privat
@mn eigen edit:
zet die laatste dingen die ik net zei VOOR die function...in een private kan je schijnbaar geen vars aanmaken
je vraagt waarom iets niet werkt, meer weet ik ook niet...
het feit dat je zegt "Ik moet iets van :
echo "&waarde2=twee"; erin zetten toch"
is voor mij bewijs genoeg dat je die tut niet echt hebt gelezen....
in flash kan je dit ontcijferen dmv
trace(ontvang.flashwaarde);
Die trace zie je natuurlijk niet als je published, dus je zal OF de trace plugin (en bijbehorende) moeten downloaden, of je maakt een textveld dat continue opzoek gaat naar de var ontvang.flashWaarde.
in flash kan je dit ontcijferen dmv
trace(ontvang.flashWaarde);
Die trace zie je natuurlijk niet als je published, dus je zal OF de trace plugin (en bijbehorende) moeten downloaden, of je maakt een textveld dat continue opzoek gaat naar de var ontvang.flashWaarde
zend.link = "testing";
zend.sendAndLoad("1.php", ontvang, "POST");
var tp = trace(ontvang.flashwaarde);
loadFile("2.php?link="+tp);
EDIT :
Kan iemand nu nog verder helpen a.u.b.?
Ik ben al wat verder : http://www.site...tionscript..
[url=http://www.sitemasters.be/forum/13/21529/Flash/Actionscript..]Klik[/url]
var ontvang:LoadVars =new LoadVars();
var zend:LoadVars =new LoadVars();
boven de functie zet, krijg ik errors :
**Error** AbstractPlayer.as: Line 91: A class's instance variables may only be initialized to compile-time constant expressions.
**Error** AbstractPlayer.as: Line 92: A class's instance variables may only be initialized to compile-time constant expressions.