Kheb een probleem met een fotogallery, op de computer werkt alles perfect of als ik het in de browser test, als hij op een site is upgeload laadt hij de foto's niet... en zie je alleen de preloader die in progress is. Ik kopieer even de codes hier:
swfjes kan je niet beveiligen tegen rippen.
Ik ben ooit eens bezig geweest om het tegen te gaan met allerlij sessions en wat nog meer, maar als je ze eenmaal in je browser hebt gehad, dan zitten ze ook in je cache....eruit slepen en klaar
Daarnaast zijn er ook misbaksels op de wereld die het voor jatmozen ook nog eens mogelijk maken om een swf uit elkaar te trekken.
opzich heb ik daar niet zon problemen mee zolang het gebruikt word om iets te leren, helaas zullen er altijd lamers zijn die over de rug van een ander de eer opstrijken
Er zijn wel programmatjes die de swf ombouwen zodat ze niet meer gedecompiled kunnen worden, maar na X tijd is er wel weer een update voor die decompiler.
edit, ik haal dat voorbeeld weer offline, je hebt gezien dat het gewoon werkt neem ik aan ?
amai zo kun je alles gewoon van sites rippen
en ik heb op een ander forum gelezen dat je al swf's naar fla files kan converteren
nou ja, we zijn aan het afdwalen M'n foto gallery werkt nog altijd niet... zou het iets te maken kunnen hebben met de afbeeldingen zelf? Ik doe even andere om te testen
ow
pff werkt nog altijd niet, en jij probeert het dan even op je site en tlukt direct kga counterstrike spelen, mocht je nog tips of ideeën hebben mag je ze nog posten