Nieuw lid |
|
Je moet bij elke "//as hier" natuurlijk wel de juiste as ingeven.
dat wil dus zoiets zeggen als ;
instancenaam1.onRelease=function(){
geluid = new Sound();
geluid.loadSound("jeLiedje.mp3", false);
geluid.start(begintijd vanaf waar de song moet spelen, 0); //de 0 geeft aan of looping true of false is
}
instancenaam2.onRelease=function(){
geluid = new Sound();
geluid.loadSound("anderLiedje.mp3", false);
geluid.start(begintijd vanaf waar de song moet spelen, 0); //de 0 geeft aan of looping true of false is
}
//etc
button5.onRelease=function(){
geluid.stop();
}
instancenaam1.onRelease=function(){ geluid = new Sound(); geluid.loadSound("jeLiedje.mp3", false); geluid.start(begintijd vanaf waar de song moet spelen, 0); //de 0 geeft aan of looping true of false is } instancenaam2.onRelease=function(){ geluid = new Sound(); geluid.loadSound("anderLiedje.mp3", false); geluid.start(begintijd vanaf waar de song moet spelen, 0); //de 0 geeft aan of looping true of false is } //etc button5.onRelease=function(){ geluid.stop(); }
De eerste parameter van loadSound() is de url van de sound, de 2e geeft aan of het streaming is of niet (boolean)
De eerste parameter van play() geeft het begin aan vanaf waar de sound moet gaan spelen.
De tweede parameter geeft aan of de song moet loopen of niet, alleen bij streaming sounds kan dat niet....(aantal loops)
Citaat: loops:Number [optional] - A parameter that lets you specify the number of times the sound should play consecutively. This parameter is not available if the sound is a streaming sound.
|