login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

_rotate

Offline phpfreak - 28/06/2006 12:29
Avatar van phpfreakPHP beginner als je de code _rotate gebruikt, draait de movie clip ronde de + maar ik krijg die + niet verplaatst, weet iemand hoe je dit doet (ik heb flash pro 8)

greetz

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 28/06/2006 12:37
Avatar van vinTage Nieuw lid je bedoeld het registratie punt met die +, of heb je het over action script + ?

Het registratie punt kan je editten door het mc ediiten, dan alles op te pakken en verslepen naar het punt waar jij het wilt (wss in het midden van je mc)
Offline phpfreak - 28/06/2006 12:41
Avatar van phpfreak PHP beginner ja dat bedoel ik, dus het + in de afbeelding. Ik kan wel slepen maar dan blijft de + staan. als ik de volledige mc verplaats dan verplaats de + mee maar blijft in de hoek staan het zou in het midden ofzo moeten kunnen komen.

greetz
Offline vinTage - 28/06/2006 12:42
Avatar van vinTage Nieuw lid zet je fla even online dan doe ik het wel even snel.
Offline Voldemort - 28/06/2006 12:45
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde @vinTage: Dan weet hij voor latere gevallen nog steeds niet hoe het moet.
Offline phpfreak - 28/06/2006 12:47
Avatar van phpfreak PHP beginner @vinTage: ik ben maar wat aan het experimenteren ben net met flash begonnen, dus zou ik idd willen weten hoe je het moet doen. Dat zou makkelijk zijn voor als ik eens iet serieus wil maken
Offline vinTage - 28/06/2006 12:55
Avatar van vinTage Nieuw lid ok, jullie hebben gelijk, ik heb even snel een videotje gemaakt.

link
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.238s