login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Loop van muziek

Offline BNoise - 10/04/2006 18:24
Avatar van BNoiseNieuw lid Naar aanleiding van deze tutorial:

http://www.site...amp;id=393

Ik heb het nu goed enzo, de muziek werkt wel, maar nu zou ik graag nog willen dat er een onbeperkte loop in komt. Is dat mogenlijk?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 10/04/2006 19:26 (laatste wijziging 10/04/2006 19:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid geluid.start(startPositie, aantalLoops) ;
Citaat:
loops:Number [optional] - A parameter that lets you specify the number of times the sound should play consecutively. This parameter is not available if the sound is a streaming sound.


Offline BNoise - 10/04/2006 21:21
Avatar van BNoise Nieuw lid Hm oke bedankt, jammer dat het niet bij streaming kan aangezien mn nummer gestreamd wordt.
Offline vinTage - 10/04/2006 21:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Je kan aan het einde van je nummer onSoundComplete() aangeven dat hij weer moet gaan spelen.
Ik denk zelfs (weet ik niet zeker) dat je dan die sound niet meer hoeft te streamen (is wss al gecached)
Offline BNoise - 21/04/2006 14:31
Avatar van BNoise Nieuw lid ehmm sorry voor de heel late reactie, maar er staat nergens in de regels dat het niet mag.

Maargoed, ik heb het net even uitgeprobeerd en ik heb nu dit:

  1. geluid = new Sound();
  2. geluid.loadSound("MIJNMUZIEKJE.mp3", true);
  3.  
  4. home.onRelease = function() {
  5. getURL('home.php', 'main');
  6. };
  7. portfolio.onRelease = function() {
  8. getURL('portfolio.php', 'main');
  9. };
  10. profiel.onRelease = function() {
  11. getURL('profiel.php', 'main');
  12. };
  13. links.onRelease = function() {
  14. getURL('links.php', 'main');
  15. };
  16. gb.onRelease = function() {
  17. getURL('gb.php', 'main');
  18. };
  19. admin.onRelease = function() {
  20. getURL('admin.php', 'main');
  21. };
  22. music.onRelease = function() {
  23. getURL('http://www.morphcore.com', '_blank');
  24. };
  25.  
  26. geluid.onSoundComplete = function() {
  27. geluid = new Sound();
  28. geluid.loadSound("MIJNMUZIEKJE.mp3", true);
  29. }


De loop gaat nu maar 1 keer, dus hij speelt 2x achter elkaar. Best logisch, maar hoe zorg ik ervoor dat het oneindig/50x achter elkaar door blijft gaan?
Offline vinTage - 21/04/2006 19:36 (laatste wijziging 21/04/2006 19:36)
Avatar van vinTage Nieuw lid
  1. geluid = new Sound();
  2. geluid.loadSound("sound.mp3", true);
  3. geluid.onSoundComplete = function() {
  4. geluid.start();
  5. };


endless loop
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.237s