login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hoe kan ik een online spel met flash maken

Offline serdar - 12/03/2006 09:39 (laatste wijziging 12/03/2006 10:15)
Avatar van serdarNieuw lid Hallo,

Ik heb wel verstand van Flash maar, alleen als ik een game heb gemaakt, hoe kan ik hem online spelen. Weten jullie misschien hoe ik een game online kan zetten? Ik ben bezig met een site zoals habbohotel.nl, maar hoe kan ik hem online zetten? Ik bedoel dat je met een andere computer ook kan spelen; dat je met elkaar kan praten, zo wil ik hem online zetten. Weten jullie dat?

groetjes serdar

Medewerker edit:
Leer schrijven...

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 12/03/2006 10:07
Avatar van Stijn PHP expert Daarvoor heeft macromedia een speciaal server gemaakt zodat men online applicaties kan maken in flash. dus met ene pc tegen ander pc en meerdere zelfs. Deze server noemt 'Flash Communication Server MX'. Je vind online support hiervoor een uitgebreide documentatie om applicaties te maken en het te configureren. Ik zelf ben er ook wat bezig mee geweest maar gestopt, teveel info . Je kan het ook zonder maar da's hardcore AS.

groeten
stijn

ps: je kan ook op google zoeken achter gratis flashchat stuff en in de bron zien hoe zij het doen zonder Flash Communication Server MX.
Offline serdar - 12/03/2006 10:09
Avatar van serdar Nieuw lid ik zal is op google kijken thanks
Offline Simon - 12/03/2006 10:29
Avatar van Simon PHP expert kan je niet gewoon via <embed> ?? weet niet precies hoe, maar ik dacht dat het zo kon
Offline serdar - 12/03/2006 10:44
Avatar van serdar Nieuw lid via <embed> heb ik nooit van gehoort maar hoe met het dan met da
Offline Stijn - 12/03/2006 13:16
Avatar van Stijn PHP expert embed da's om de movie te laden in HTML zekers. Kdenk dat online games met flash nog altijd werken met AS-code en niet met HTML 
Offline serdar - 12/03/2006 20:57
Avatar van serdar Nieuw lid ow okej
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s