login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Externe mp3 bestanden laden in Flash

Offline Anubis69 - 04/03/2006 11:17
Avatar van Anubis69Nieuw lid Hallo,

Weet er misschien iemand of het ook mogelijk is om externe mp3 te openen in een flasbestandje?
Of eventueel in Swishmax moest iemand hiervan op de hoogte zijn?
Het is om mijn eigen producties online te plaatsen en ze gelijk beveiligd te laten zodat ze niet kunnen gedownload worden.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 04/03/2006 12:36
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.site...amp;id=393
Offline Anubis69 - 05/03/2006 11:46
Avatar van Anubis69 Nieuw lid Dit bedoelde ik niet vinTage.
Hoe je een gewone mp3 player maakt weet ik maar geeft geen echte veiligheid voor je mp3
Ik bedoel dezelfde manier als waneer je externe foto's of afbeeldingen inlaad in een player, dus op een andere url.
en niet in het flash file'tje zelf
Offline vinTage - 05/03/2006 11:48 (laatste wijziging 05/03/2006 11:49)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik snap je niet helemaal geloof ik..

Je kan ook (als je wilt) gewoon een mp3tje in je swf bakken, dan kunnen ze geen mp3 downloaden, maar wel de swf.

En met die tut die ik je gaf kan je toch gewoon vanaf een "andere" locatie inladen..dus ik snap je probleempie niet echt.

Als je btw die load manier gebruikt, dan moet men de swf al openbreken om te kunnen zien "waar" de echte mp3 zich bevind..
Offline Anubis69 - 08/03/2006 16:38
Avatar van Anubis69 Nieuw lid Al eens geprobeert om een swf bestand te openen in Swishmax???
Moet je eens doen, je haalt er zo de mp3 uit denk ik???
Dan nog maar te zwijgen over progjes zoals swf decompiler en zo.
Je kan echt overal aan tegenwoordig.
Maar ik heb bv een galery en die opent jpg of swf bestanden die in dezelfde map staan maar niet direkt in de swf zelf begrijp je???
Externe bestanden laden dus.
Maar ik ga allesinds deze tut die je gaf eens goed bestuderen ok
Offline vinTage - 08/03/2006 16:39 (laatste wijziging 08/03/2006 16:44)
Avatar van vinTage Nieuw lid In die tut word ALLES extern ingeladen, maar dan moet je wel alles lezen 

btw, doe wat olie onder je "?" toets 

edit: als je je bestanden "extern inlaad", en je decompiled die swf, dan staat daar gewoon het adres naar je xml of naar de mp3, en dan ben je dus nog steeds de pineut.
Offline Anubis69 - 08/03/2006 19:43
Avatar van Anubis69 Nieuw lid Ook al just 

Ok ik los het wel op dannnnnnnnnnnnnnn:s

thx for the help vinTage
Offline vinTage - 08/03/2006 19:49 (laatste wijziging 10/03/2006 11:03)
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je mp3tjes werkelijk zo bijzonder zijn dat er mensen al swfjes voor gaan decompilen dan kan je mischien (ik denk hardop nu) ; je swf een waarde laten outputten naar een php file toe als die waarde "true" is (voor die php dan echoed php de url naar je mp3, die echo/url kan je weer in flash laden... ofzoiets.

Ik zal even verder kijken of mn idee ergens over gaat. (word geupdate)

upDate: bijna klaar ? ligt eraan of er mensen dat ding kunnen hacken, alhoewel het zo toch al moeilijker is dan gewoon "decompilen".
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s