on (release) {
var getContent = new LoadVars();
getContent.onLoad = function(success) {
if (success) {
gotoAndPlay("send"); /*Er is een frame met label send dat bestaat*/
} else {
trace('Gegevens konden niet worden ingeladen');
}
};
//Haal het url op
url = _root.url; //Dit is http://localhost/sitenaam
//Verzenden
getContent.gebruikersnaam = this.gebruikersnaam;
getContent.sendAndLoad(url+'/modules/aanmelden.php', getContent, "POST");
}
on (release){
var getContent =new LoadVars();
getContent.onLoad =function(success){
if(success){
gotoAndPlay("send");/*Er is een frame met label send dat bestaat*/
}else{
trace('Gegevens konden niet worden ingeladen');
}
};
//Haal het url op
url = _root.url;//Dit is http://localhost/sitenaam
Als je text naar flash wilt overpompen, dan moet je (bv) een textvak maken in flash met een var naam.(bv fouten)
Als flash de fouten moet laten zien (die gezet worden door je php) dan moet je php volgende echoen:
echo "&fouten=je melding hier";
Je moet dus in je echo een "&naam van var" zetten.
Dat die text zo groot is, is waarschijnlijk omdat je iets hebt gerisized ? of gewoon omdat je ingesteld hebt bij de properties van dat textvak dat de text zo groot moet zijn ?
Ik wil geen tekst van php naar Flash (dat kan ik), maar input text van Flash naar PHP. Een tekstvak gebruikersnaam (Input Text) moet naar PHP verzonden worden, PHP checkt en voegt in MySQL database en verzend een boodschap (die boodschap verzenden van PHP naar Flash kan ik).
Tekstvak: Verdana, 10px, Dynamic Text, Multiline, W: 460.0, H: 450.0. Dat ziet er me allemaal goed uit. Waarom wordt het dan toch zo groot?
in je loadvarsnum je URL compleet intikken want _root.url zal een object zijn in de root timeline, en zet je "0" buiten quotes. Dan moet het lukken... Ook moet je wat geduld hebben
Met een dikke koppijn zag ik wel dat je "message" gerisized was..
Haal dat textvak weg, en maak een nieuwe aan, maar dan gewoon slepen ipv X en Y maat geven
De rest probeer ik ook nog (gaat echt heel moeilijk )
dat url gebeuren klopt ook niet imo,,zet de swf gewoon in dezelfde map als waar de php dingen staan en werk dan met
getContent.load("weergaves.php"); dus zonder dat hele url gedoe erbij
nu moet ik opruimen van mn lief..ik help vanavond wel verder als ik dan nog leef
Dat van dat slepen werkt nu, de tekst is normaal. Maar waarom kan ik geen locatie geven met X en Y? Daarvoor dienen die toch? En ze veranderen ook bij het slepen, dus waarom werkte dat niet?
PS: Pijnstillers bestaan ook
Edit: Heb dat hele url+'' gedoe vervangen door '' en alles in dezelfde map gezet. Nu weergeeft PHP:
$gebruikersnaam
etc
Waarom pakt de server dat niet terwijl het in een submap staat (www => Alles moet daarin en mijn zooi staat op www/newsitebestanden), is dat de reden? Hoe kan ik dat oplossen?
Dat je $gebruikersnaam ziet komt doordat je niet kijkt via een server, als je de swf bekijkt via je browser en dan naar je host gaat dan staat er wel de juiste dingen.
En je php laden gaat gewoon hetzelfde als overal
"../modules/blaat.php"
Edit 2: Het doet het niet op localhost in de hoofdmap (www) en niet in de submap (www/newsitebestanden). Ook online op m'n host doet hij het niet. Enig idee wat er fout is?