HTML interesse |
|
Hej,
Ik heb dus een tabel waar tekst instaat, nu is de tekst zoveel ,dat de layout er door uitrekt. Dit is geloof ik te regelen via de overflow functie en CSS? Hieronder heb ik de code gepost van het gedeelte.
<td colspan="6" style="background: url('images/content.gif'); width:371px; height:381px" valign="top"><P ALIGN=LEFT><b>
» Werwijze</b><br><br><br>
<b>Onze werkwijze bestaat uit acht stappen:</b><br><br>
Xedo werkt met de volgende progamma's en scripttalen:<br>
<br>
- HTML<br>
- CSS<br>
- PHP<br>
<br>
- Adobe Photoshop CS2<br>
- Adobe Image ready<br>
- Macromedia Dreamweaver<br>
<br>
<br>
Wij werken volgens de volgende zeven stappen:<br>
<br>
<b>1.</b> U vraagt een website bij ons aan (vrijblijvende offerte)<br><br>
<b>2.</b> Wij sturen een offerte terug (prijzen, deadline etc)<br><br>
<b>3.</b> Als u het ermee eens bent, kunt u teksten, foto's en dergelijke insturen en maken wij een ontwerp.<br><br>
<b>4.</b> Het ontwerp wordt aan u voorgelegd. Als het goed is werken wij het ontwerp verder uit. (Zo niet, wordt stap 3 herhaalt tot dit wel het geval is)<br><br>
<b>5.</b> De website wordt op onze server geplaatst, mocht u met alles tevreden zijn wordt er gekeken naar een domeinnaam en dergelijke (.nl)<br><br>
<b>6.</b> Na ontvangst van de betaling, dragen wij de gehele website met alle bestanden aan u over.<br><br>
<b>7.</b> U krijgt een half jaar lang suppurt, dit houdt in dat er kleine zaken veranderd kunnen worden.<br><br>
<br>
<br>
<br>
<A href="contact.html">» Contact pagina</A>.
<td colspan="6" style="background: url('images/content.gif'); width:371px; height:381px" valign="top"><P ALIGN=LEFT><b> » Werwijze</b><br><br><br> <b>Onze werkwijze bestaat uit acht stappen:</b><br><br> Xedo werkt met de volgende progamma's en scripttalen:<br> <br> - HTML<br> - CSS<br> - PHP<br> <br> - Adobe Photoshop CS2<br> - Adobe Image ready<br> - Macromedia Dreamweaver<br> <br> <br> Wij werken volgens de volgende zeven stappen:<br> <br> <b>1.</b> U vraagt een website bij ons aan (vrijblijvende offerte)<br><br> <b>2.</b> Wij sturen een offerte terug (prijzen, deadline etc)<br><br> <b>3.</b> Als u het ermee eens bent, kunt u teksten, foto's en dergelijke insturen en maken wij een ontwerp.<br><br> <b>4.</b> Het ontwerp wordt aan u voorgelegd. Als het goed is werken wij het ontwerp verder uit. (Zo niet, wordt stap 3 herhaalt tot dit wel het geval is)<br><br> <b>5.</b> De website wordt op onze server geplaatst, mocht u met alles tevreden zijn wordt er gekeken naar een domeinnaam en dergelijke (.nl)<br><br> <b>6.</b> Na ontvangst van de betaling, dragen wij de gehele website met alle bestanden aan u over.<br><br> <b>7.</b> U krijgt een half jaar lang suppurt, dit houdt in dat er kleine zaken veranderd kunnen worden.<br><br> <br> <br> <br> <A href="contact.html">» Contact pagina</A>.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Greetz,
DrB
|