login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

border in CSS

Offline Ultimatum - 02/09/2005 14:16 (laatste wijziging 02/09/2005 14:20)
Avatar van UltimatumPHP expert ben gwon ff layout met css an ut make om te oefene en nu will ik graag zo'n border om me hele layout net als sitemaster :-), maar als ik zoiets als
.border {
border: 1px #000000 solid;
}

in me css zet en dan <div class="border"> bovenaan en </div> onderaan krijg ik alleen rondom de header een border en de border is dan breeder dan 900px (zo breed is de layout :-))

note: wil geen tabellen gebruiken, puur css ;)

voorbeeld 
http://tutorialsite.tu.funpic.de/

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 02/09/2005 14:51
Avatar van BigBug PHP expert Maak een div aan en zet daar je hele site in (wat je tot nu toe hebt) en geef die gewoon style='border: 1px solid black;' .. Dat moet toch werken denk ik zo
Offline XenoX - 02/09/2005 15:09
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
In IE werkt het, in FF gaat ie vaag doen als je een tabel in een div zet. Dat probleem heb ik nu namelijk ook.

Als iemand er een oplossing voor heeft, wil ik die graag weten 
Offline Ultimatum - 02/09/2005 15:37
Avatar van Ultimatum PHP expert zo bedoel je <div style='border: 1px solid black;'>
dat werkt namelijk ook niet 
Offline Ontani - 02/09/2005 17:36
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
der is gewoon iets raars met de opbouw van je table, bekijk die structuur even en zie of der geen 2 tags door elkaar lopen
Offline Ultimatum - 02/09/2005 17:52
Avatar van Ultimatum PHP expert hoebedoel je, en er is geen tabel en er loopt ook geen tags door elkaar en er zijn ook niet te weinig of te veel tags.. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s