login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tabellen

Offline Rob - 17/08/2005 20:44
Avatar van RobHTML interesse Nu heb ik een probleem. Op deze site http://www.animewolken.nl/pokemon.php werken ze met tabellen. Zo wil ik ook mijn site eruit laten zien (menu, info, menu), wat is de code daarvan?

O ja, en al klik je op een link van de linker,- rechterkant moet het in het midden geopend worden.

Groetjes Rob

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Barato - 17/08/2005 20:46
Avatar van Barato Nieuw lid je kunt niet iets in een tabel openen, je moet dan de hele pagina vernieuwen en bijvoorbeeld via ?pagina= aangeven welke pagina in de middelste tabel geinclude moet worden, maar daar heb je dus wel php voor nodig.

verder zijn tabellen niet gemaakt om op die manier gebruikt te worden, daar moet je divs en css voor gebruiken.
Offline Rob - 17/08/2005 20:47
Avatar van Rob HTML interesse Ik ben nog een n00b op dit gebied dus: wat zijn divs en css?
Offline Steven - 17/08/2005 20:50
Avatar van Steven HTML interesse http://www.site...p;type=int ;)
Offline lasdesigner - 17/08/2005 21:42
Avatar van lasdesigner PHP beginner Lol,,
[offtopic]
Pokemon ^o),

[on topic]
Divjes is een ander woord voor 'layers' . Dus eigelijk verschillende lappen tekst over elkaar. Deze kan je bewerken door middel van een CSS
bijv.
<div id="test">
</div>
(kan ook:)
<div class="test">
</div>

en dan css
#test (voor id)
{
font-size: 12px;
}

.test (voor class)
{
font-size: 12px;
}
Offline Janus - 18/08/2005 00:08
Avatar van Janus Nieuw lid Hmm Barato ik ben het niet helemaal met je eens...

Citaat:
je kunt niet iets in een tabel openen, je moet dan de hele pagina vernieuwen en bijvoorbeeld via ?pagina= aangeven welke pagina in de middelste tabel geinclude moet worden, maar daar heb je dus wel php voor nodig.

Je kunt een pagina hebben die een grote tabel is waarbij je een stukje van de tabel kan veranderen door een iframe te gebruiken...

;-)
Offline cracker - 18/08/2005 02:38 (laatste wijziging 18/08/2005 02:43)
  1. <iframe src="<?php echo($_GET['pagina']); ?>">
  2. of
  3. <?php include($_GET['pagina']); ?>

(2 mogelijkheden) 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.211s