login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Html formulier blokkeren

Offline Tuinstoel - 16/08/2005 21:03
Avatar van TuinstoelPHP expert Ik zit momenteel met een probleem. Doordat een server van mij behoorlijk traag is kan er heel eenvoudig een soort van DDos attack worden gedaan.
Het truukje is heel simpel, maar daarom moet ik het volgende weten;
Hoe kan ik een knop blokkeren nadat er op is geklikt, maar dan moet hij wel posten?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 16/08/2005 21:04
Avatar van Joel Eigenaar Iets met onClick en dan die knop disablen, vraag me nu niet de code want das zo javascript zooi die ik niet echt vanbuiten ken 
Offline vinTage - 16/08/2005 21:05 (laatste wijziging 16/08/2005 21:06)
Avatar van vinTage Nieuw lid http://www.site...mp;id=8555
Fenrir noemt daar een script waarbij dat zoiets moet doen.

Fenrir Edit: Die was ik net aan het zoeken 
Offline Tuinstoel - 16/08/2005 21:09
Avatar van Tuinstoel PHP expert Heb ik niks aan want dat is JavaScript, en dat kun je uitschakelen...
Offline Joel - 16/08/2005 21:10
Avatar van Joel Eigenaar Met CSS lukt het ook wel denk ik :-) style.disabled = true; ofzoiets
Offline Voldemort - 16/08/2005 21:23
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Css kan je toch je eigenstylesheet in IE veranderen? Extra ==> Internet-opties ==> Toegankelijkheid, onderaan daar. Dus kan je toch ook 'uitzetten'?
Offline Maarten - 16/08/2005 21:27

das ook JS, style.disabled...
Offline Gerard - 17/08/2005 01:56
Avatar van Gerard Ouwe rakker dit kan alleen maar met javascript?

je kan een check inbouwen dat iemand met een bepaald ip bijvoorbeeld niet een form vaak mag submitten, dat er dus 2 minuten tussen moet zitten ofzo.
Offline cracker - 17/08/2005 03:40
Avatar van cracker Onbekend cookie instellen of IP loggen ofzo 8-)
Moet ook werken als (tijdelijke) blokkering van een post.
Offline haytjes - 17/08/2005 10:13
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
weet je wel hoe een DDos attack word gedaan???

niet via een knop op je web-site hoor, maar door het vinden van de plaats waar het zo lang duurt, gaan ze daar heel de tijd naartoe via headers. Want ze halen de informatie die jij stuurt niet op, want zo zouden ze zichzelf kunnen ddossen (lees:overbelasten). snapje.

Dus als je er iets wil tegen doen, is het blokkeren van meer dan 3 keren per minuut naar daar te gaan en na 20 keer ofzo een mail te sturen, zodat je ze kan bannen. snapje
Offline Tuinstoel - 17/08/2005 11:31
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik weet heus wel hoe dat in zijn werking gaat, maar het komt op hetzelfde neer, er worden überveel connecties gemaakt, en dit kan de server niet aan.
Offline zointer - 17/08/2005 11:51 (laatste wijziging 17/08/2005 11:52)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Citaat:
I simple (very simple) terms a DDOS is where one or more computers send 'requests' (lots of them!?) to your computer within a very small amount of time and over a sustained period of time, thus 'flooding' it.

By the time any script/program running on your system has 'intercepted' these requests it is too late, they have hit your system and are now 'flooding it'!

The ONLY way to stop a DDOS of reaching your machine is to intercept these requests at the network level (routers and firewalls etc) before they get anywhere near your machine/network card. If the DDOS has reached your system/network card then forget it - your card is now receiving the requests and the DDOS is/has succeeded.

Once again, in very simple terms, ANY piece of software (PhP included) that says it can stop a DDOS is absolute rubbish.

[url=http://www.google.be/search?hs=4zy&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial&q=STOP+DDos+attack&btnG=Zoeken&meta=]Google maar eens[/url]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.362s