login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Baggere CSS quiz

Offline GeertDD - 07/08/2005 22:19
Avatar van GeertDDHTML interesse Heb net de quiz van basis CSS 2 gedaan. Ik had gedacht hier wel makkelijk te kunnen scoren maar tot mijn verbazing staan er fouten in. Nu ben ik helemaal gefrustreerd natuurlijk (;-)) aangezien ik het juiste antwoord wel wist, dat er niet tussenstaat en ik dan moet gokken om alsnog m'n welverdiende punt te verdienen. 

Concreet:

Het begint bij vraag 1: Hoe lijn je een stuk tekst uit over de hele breedte van je pagina?
- blaat { align: complete }
- blaat { align: justify }
- blaat { align: width }
- blaat { align: 100% }
==> align is een html-attribuut, bestaat niet in css, wel text-align.

Vraag 5: Hoe zorg je dat een achtergrondafbeelding niet herhaalt?
- blaat { background-repeat:no }
- blaat { backround-image: iets.jpg, norepeat }
- blaat { background-image-repeat: no }
- blaat { background-repeat: norepeat }
==> de laatste is enkel juist als er een streepje tussenkomt, dus no-repeat, anders werkt het niet en is het fout.

Nu eis ik extra bonuspunten voor het ontdekken van die fouten 

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 07/08/2005 22:58 (laatste wijziging 07/08/2005 22:59)
Avatar van Ibrahim PHP expert mss moet je een pm sturen naar Joël of de maker van de CSS topic of de Moderator van de quizzen (heb er niet naar gekeken) i.p.v. een topic te openen 
Offline ece - 08/08/2005 00:28
Avatar van ece HTML interesse Eis bonuspunten.

Punten nodig dan:?:

Daar kunnen wij [leden] toch niks aan doen. Ga naar de crew en meld het. En die bonuspunten ja uhm het is maar voor de lol. Je krijgt er geen geld voor ofzo [helaas^^]
Offline Legolas - 08/08/2005 07:50 (laatste wijziging 08/08/2005 07:54)
Avatar van Legolas Onbekend in het overzicht staat het wel goed dusja, waarschijnlijk had de maker van de quiz een beetje 'haast' 
Citaat:
punten nodig dan:?:

Hij heeft er pas 105 ofzo 
Citaat:
Nu eis ik extra bonuspunten voor het ontdekken van die fouten 

Ik zou er eigenlijk een rechtzaak over beginnen als ik jou was 
Offline Thomas - 08/08/2005 07:58
Avatar van Thomas Moderator Jij bevindt je niet in een positie om iets te eisen . Wel slordig van de makers van de quiz though.

Tell you what, je krijgt onze eeuwige dank, how's that ? 
Offline GeertDD - 08/08/2005 08:55
Avatar van GeertDD HTML interesse Haha, dat van die bonuspunten eisen mag je een beetje ironisch opnemen hoor. 

Verder open ik wel een topic zodat iedereen meteen iets bijleert.
Offline Mythic - 08/08/2005 10:56 (laatste wijziging 08/08/2005 10:57)
Avatar van Mythic HTML interesse verklaring : quiz made by murfy. wat wil je dan  iedereen hier weet toch dat murfy niet echt euhm laten we zeggen "talent heeft" hehe heb zo al stuk of 10 slechte links door vermeld aan joel krijg ik dan ook bonuspuntjes 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s