login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

horizontale scrolling

Offline humor - 15/05/2005 12:25
Avatar van humorHTML beginner Hallo

Op m'n site werk ik met een frameset in een iframe.
http://www.sintjozefbrugge.be/7km/
Maar op sommige pagina's krijg ik zonder reden een horizontale scrolbar. Wat moet ik doen om die weg te krijgen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 15/05/2005 12:28
Avatar van BigBug PHP expert Je pagina smaller maken 
Offline Legolas - 15/05/2005 12:50
Citaat:
Maar op sommige pagina's krijg ik zonder reden een horizontale scrolbar. Wat moet ik doen om die weg te krijgen?

Daar is wel degelijk een reden voor, je pagina in het iframe, is namelijk te lang. Daarom geeft hij scrolbars weer. Wat je moet doen, is dus bijvoorbeeld:
het iframe verwijderen en dan via PHP in die cel, de verschillende pagina's includen, dan blijven ze netjes in de tabel hangen.
Offline humor - 15/05/2005 12:52
Avatar van humor HTML beginner Maar hoe kan ik die pagina dan versmallen? Er staat gewoon tekst in, dus normaal zou de tekst op het einde van de pagina naar een nieuwe regel gaan.
Offline Legolas - 15/05/2005 12:54
Avatar van Legolas Onbekend - afbeeldingen resizen, beetje.
- tekst in een tabel zetten, want dan gaat hij automatisch steeds naar de volgende regel. duidelijk?
Offline Duikboot - 15/05/2005 12:58
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Of gewoon dit erin: noresize scrolling="NO"

Dat zet de automatische scrolling uit.
Offline humor - 15/05/2005 12:59
Avatar van humor HTML beginner Ik heb de afbeeldingen geresized en de tekst in tabellen gezet en er staat nog altijd een horizontale scrolbar 
Offline humor - 15/05/2005 12:59
Avatar van humor HTML beginner Kan ik ook via een code ALLEEN de horizontale scrolling wegdoen?
(dus verticale wel nog)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.272s