Ik heb een vraagje mss iets waar jullie nog nooit bij stil stonden maar vinden jullie de lay out van sitemasters eigenlijk mooi? en wie heeft deze lay eigenlijk gemaakt?
geef punten en commentaar als ware het een showcase Item!
9/10 mooi, fris, overzichtelijk, leuke header! meer hebie niet nodig!
Dat is eigenlijk best haalbaar, daar die afbeeldingen toch via een CSS file geladen worden, dus een beetje die CSS aanpassen en klaar... en dan een CSS kiezer maken... Moet haalbaar zijn.
Zou echt leuk zijn Alle zolang het geen van die lay-outs zijn gemaakt door 12jarige mennekes die mensen dat ze topdesigner zijn, zo lay-outs die er totaal niks mee hebben te maken... Ma bvb zo eentje gelijk deze in het rood: waarom niet?
Ik had een inzending gedaan voor een wedstrijd, om een nieuwe layout voor sitemasters te maken, niet dat ze dan hem moeten gebruiken, maar het zou kunnen. Maar ik heb nog steeds geen bericht terug gehad.
Ik denk dat er pas aan V3 zal begonnen worden in de vakantie... de layout blijft grotendeels dezelfde, maar er zullen veel meer functie's zijn, maar omdat de code nu een boeltje is is het niet zo handig om erop te bouwen... er komt idd een Template Engine in V3, een die iemand van de crew zal maken, en dan kunnen er mss wedstrijden komen zoals "Maak een template voor Sitemasters" Najah, jullie horen er wel meer van als de tijd rijp is