login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Horizontale scrolling

Offline raf - 15/03/2005 15:03
Avatar van rafHTML interesse hoi
ik heb een probleem met mijn site ( http://rafmertens.downfire.com),
bij de homepage komt er een horizontale scrollbar en die is helemaal niet nodig.
Mijn site is alleen in html gelegen en het ligt niet aan de header(heb ik al weggehaald).
kunnen jullie mij mss helpen?
of bestaat er mss een tag om de horizontale scrolling af te zetten?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Wat je zegt klopt niet, want ik zou hem niet kunnen zien zonder een scrollbalk. rnrn[code]frameset cols=123, border=0rn frame src=inhoud.htm name=inhoud noresize rn frame src=home.htm name=home scrolling=no noresize rnframeset[code]rnrnVan die no kun je ook auto maken.
Offline raf - 30/11/1999 00:00
Avatar van raf HTML interesse Maar ook als ik hem op auto zet dan geeft ie nog altijd een horizontale scrollbar terwijl het niet nodig is,rnaja ik bedoel eigenlijk bij IE want bij netscape doet ie het nietrnligt het dan mss aan de instellingen van mijn browser
Offline Dimi - 17/03/2005 12:37
Avatar van Dimi HTML interesse Persoonlijk denk ik dat het aan de grootte van het lettertype ligt.
Of aan de grootte van de banner aan de top van de pagina.

Misschien kun je eens proberen met een tag <font size="-1">...</font> te plaatsen in je body-gedeelte.

Wanneer je de pagina in Internet Explorer full-screen zet (door op F11 te drukken) is er geen probleem.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s