ik heb een vraagje, heb hem ook al op phphulp gesteld maar het heeft nogal haast dus plaats ik het hier ook even.
ik ben een forum aan het bouwen maar heb een vreemd probleem.. in Internet Explorer valt de tekst van de berichten weg. als je over de pagina scrollt komt het tevoorschijn maar verdwijnt het af en toe ook weer. In Firefox werkt het wel gewoon.
dat is wel vreemd Srnrnbij mij ziet het er zo uitrnrnhttpwww.own4ge.nluploadsbug.jpgrnrnzoals je ziet valt de tekst van de reacties weg. net alsof het onder de onderliggende div's verdwijnt.rnrniemand een idee waar dat aan kan liggen
heb net hetzelfde probleem als jij, diegen die direct in je scherm verschijnen krijg je niks te zien, alleen diegen die uit je beeld stonden krijg je wel te zien.
[quote]Bij mij zowel in IE als FF goed te bekijken.rnrnPS Hoe komt mijn foto op jouw site (die in de header)[quote]rnrnGoogle Prnrnvond het wel een leuke voor de header Srnmag ik hem gebruiken
Bij mij ook.. Raar hoor. Even in de source kijken..rnrnEDIT Wow, raar... Ik kan niks vinden.. Volgens mij is 't gewoon goed.rnKomt ie ook door de validator op w3.org heen