login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

border kleur

Offline Xzero - 17/02/2005 03:42
Avatar van XzeroPHP beginner Hey,

ik zit steeds te proberen om de border kleur te veranderen. Het lukt me wel in IE 6.0, doet het perfect. Open het in FF, is de border gewoon zwart gebleven... dit heb ik allemaal geprobeert:

1. <table bordercolor="#......"> (enzovoort)

en in CSS natuurlijk:

1. .table {
  2. border-color: #......;
  3. }
  4.  
  5. kheb dit in mijn html documentje 'include' en dit er nog ingezet:
  6. <table class="table">

Geen van beide werkt -_-
Iemand nog een ander idee?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
je kan misschien de table border=0 geven en dan bij de td's enzo borders toevoegen, en anders zou je table style=border 1px solid #000000; kunnen gebruiken
Offline Gml - 30/11/1999 00:00
Avatar van Gml HTML beginner je cssrn[code]rntablern{rn border-color#FF0000;rn}rn[code]rnrnje htmlrn[code]rntablern trrn tdHier staat ietstdrn trrntablern[code]rnrnzie je het verschil Geen punt bij table in de css, en je hoeft in je html niet aan te geven dat table de class table moet hebben.
Offline Xzero - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xzero PHP beginner Dat is het juist, ik gebruik class, omdat ik meerdere tabellen in dat pagina heb zitten... Ik heb de td's border gegeven, is ook niet gelukt. Ik heb het andersom gedaan, dus de tabel border gegeven, is ook niet gelukt s
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert je moet de border-width natuurlijk ook instellenrnborder-width 1px;rnrnofrnborder 1px solid #......;
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend Je moet natuurlijk border-width, border-color en [b]border-style[b]. Ik weet niet waarom, maar CSS pikt het bij mij anders niet (grr)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.221s