Ik ben hier bezig met een layoutje en vraag mij af hoe ik die in het midden van het venster krijg, dus horizontaal lukt al, nu nog verticaal, hoe doe ik dit( met divs of tabellen)
in css is hetrnrn#centreren {rnvertical-align middle;rn}rnrnen gewoonrntablerntrrntd valign=middle align=centerrnen dan hier nog een tabelrntdrntrrntable
[code]htmlrnheadrntitleTNT - Productionstitlernheadrnbody bgcolor=#B33B00tablerntrrntd valign=middle align=centerrnimg src=tnt2.gifrntdrntrrntablernhtml[code]rnrnDit heb ik nu staan maar het werkt dus niet! weet niemand een oplossing
met een tabel is het gemakkelijk ]rnrnJe hebt neem ik aan een bepaalde hoogte van het plaatje. Zeg dat het plaatje 200px breed en 300px hoog is....rnrn[quote]table width=200 height=300 align=center valign=middle cellpadding=0 cellspacing=0rn trrn tdrn img src=plaatje.gifrn tdrn trrntable[quote]rnrn
[code]htmlrnheadrntitleTNT - Productionstitlernheadrnbody bgcolor=#B33B00tablerntrrntd valign=middle align=centerrnimg src=tnt2.gifrntdrntrrntablernhtml[code] rnrnDeze code gaf jij, maar je vergeet de body af te sluiten.rnDus dit er even bij zetten body p