Moderator |
|
Hangt van de smartphone/het OS/de geinstalleerde apps af?
Heb je al gezocht op mogelijke issues/workarounds/oplossingen van hetgeen jij wilt gebruiken in combinatie met de smartphone(s) waar de problemen optreden?
Deze vraag is trouwens dermate vaag / te algemeen zodat je hier niet simpelweg "ja" of "nee" op kunt antwoorden.
Misschien kun je dit oplossen door het installeren van speciale voorzieningen, maar dan wordt het dus wel minder eenvoudig om je site/app rechtstreeks te gebruiken.
Ik maak hier een beetje uit op dat deze website niet in eerste instantie is geschreven voor smartphones? Correct me if I'm wrong, maar was niet het hele idee van responsive design dat je dezelfde informatie op verschillende manieren kunt presenteren zodat ze juist toegankelijk zijn op verschillende apparaten? En ja, op smartphones zal waarschijnlijk niet alles (hetzelfde) werken als in een browser op een desktop-pc of laptop...
Ik denk in eerste instantie dat je voor je smartphones een andere oplossing moet zoeken dan je voor je huis-tuin-en-keuken-pc gebruikt, althans zo klinkt het. |