Moderator |
|
Ik denk dat dit komt door de manier waarop je het menu afdrukt. Bekijk de HTML-broncode maar eens. De list-items anders dan de actieve pagina hebben namelijk in het geheel geen onderliggende items, tenzij je naar deze pagina toenavigeert.
Vergelijk:
Je zit op de "televisie en radio" pagina - broncode toont 4 onderliggende items bij dit onderdeel; maar als je op deze pagina naar "vereniging" kijkt - geen onderliggende items.
Je zit op de "vereniging" pagina - broncode toont 5 onderliggende items bij dit onderdeel; maar als je op deze pagina naar "televisie en radio" kijkt - geen onderliggende items.
Het lijkt er niet op dat deze menu-items dynamisch worden geladen, dus ik vermoed dat je dit menu voor dit navigatietype volledig moet laden; m.a.w. je moet er dus op een of andere manier voor zorgen dat je ook de sub-items van het niet-actieve hoofditem inlaadt, ik denk dat dan de rest vanzelf gaat.
Daarnaast: ik krijg een JavaScript foutmelding in het bestand templates/borrennature/js/hover.js
Error: SyntaxError: missing } after function body
Source File: http://www.caib...s/hover.js
Line: 1, Column: 60
Source Code:
ne(dot)net*/(function($) { $.fn.hoverIntent = function(f,g) { // default configuration options var cfg = { sensitivi
Nu is dit hier niet direct het probleem, maar dit kan mogelijk de correcte werking van het menu negatief beinvloeden. |