Lid |
|
Hallo iedereen,
ik was dus bezig met mijn jQuery (zie jQuery hoogte automatisch aanpassen), toen men mij zei dat ik dat probleem beter met css kon oplossen. Ik heb dus mijn indeling terug verandert, en nu ben ik er bijna, maar ik stuit nog op 1 laatste probleem:
Mijn navigatie menu (een ul met li's), wil ik helemaal beneden mijn div 'navi' uitlijnen, maar het lukt me maar niet om dat voor elkaar te krijgen.
Een online voorbeeldje vind je hier: http://users.te...kelet.html
Je ziet dus dat mijn navigatie ergens in het midden zweeft, dat komt natuurlijk omdat ik mijn padding van mijn ul maar op 20 heb staan, en ik kan het dus goed krijgen door die padding groter te maken, maar dat wil ik niet, want dan is er te veel wit ruimte. Ik wil dat dus anders aanpakken, maar ik weet niet goed hoe. Weet iemand een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen?
Ik geef een online vb dus ik denk niet dat ik de code hier moet posten.
Mvg, Lolll
P.s.: Toch nog even vlug schetsen wat ik wil:
|-----------|------| |-----------|------|
| __ __ ___ |index | | |index |
||n||n||nn| |index | | __ __ ___ |index |
| |index | ||n||n||nn| |index |
|-----------|------| |-----------|------|
| rest v.d. pagina | | rest v.d. pagina |
nu wat het moet worden
|-----------|------| |-----------|------| | __ __ ___ |index | | |index | ||n||n||nn| |index | | __ __ ___ |index | | |index | ||n||n||nn| |index | |-----------|------| |-----------|------| | rest v.d. pagina | | rest v.d. pagina | nu wat het moet worden
Ik hoop dat het wat duidelijk is, want het ziet er nogal raar uit hier op het forum. (in kladblok zag het er iets beter uit.)
|