login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Variabele z-index in Google Chrome

Offline Dlol - 18/08/2010 18:04

Ik ben bezig met een kaartspel te programmeren. Als je een kaart gooit, dan verschijnt deze in een div met behulp van javascript. Een tweede kaart komt dan in een andere div die de vorige een beetje overlapt. En zo verder tot er 4 kaarten liggen. Afhankelijk van wie de slag gewonnen heeft mag iemand anders de eerste kaart gooien. En hier zit mijn probleem. Ik wil dan dat deze kaart de onderste is. En ik dacht dit op te lossen door met javascript de z-index van deze div aan te passen. Dmv van een alert ben ik er al achter gekomen dat de z-index wel degelijk goed aangepast wordt, hij wordt alleen niet goed weergegeven door Chrome.
Door wat zoekwerk op internet heb ik al gevonden dat dit probleem wel meer voorvalt bij Chrome, alleen las ik nergens een oplossing. Kent er iemand een oplossing voor dit probleem?
Moest het nodig zijn, dit is de functie die de z-index verandert en de kaart weergeeft:

1. function ThrowCard() {
  2. var throwncard = HSERVER.HOntvangst();
  3. if (throwncard) {
  4.  
  5. g_zindex++;
  6. cardarr = throwncard.split("||");
  7. if (g_firstcard == "!") {
  8. g_firstcard = cardarr[2];
  9. }
  10. k = g_turn;
  11. if (k == 0) {
  12. k = 3;
  13. }
  14. else {
  15. k--;
  16. }
  17. pls = g_ranktableflip[k];
  18. stl = g_stoelen[pls];
  19.  
  20. document.getElementById('tablecard'+stl).style.display="block";
  21. document.getElementById('tablecard'+stl).style.zIndex=g_zindex;
  22. document.getElementById('tablecard'+stl).src='img/crs/'+cardarr[0]+'.png';
  23. document.getElementById('tablecard'+stl).style.visibility='visible';
  24. if (cardarr[1] == "3") {
  25. clearInterval(TurnRefreshInterval);
  26. PrepareForNewTurn();
  27. }
  28. }
  29. }

Alvast bedankt!

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline valles10 - 18/08/2010 19:48
Avatar van valles10 HTML interesse je moet de onderliggende kaarten(divs) naar boven brengen i.p.v de andere onderaan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s