dat is iig een fout welk doctype je ook gebruikt moet ' style="width:77;" ' zijn.
Verder is de foutmelding die je krijgt ook handig. Wat ook niet klopt is de align="left";, dat zou moeten zijn style="text-align:center;", al kom je daar weg als je een html doctype hebt.
dat textalign kun je beter aan je tabel geven, dan wordt t automatisch in alle vakjes links uitgelijnt, scheelt weer wat html
edit @vintage: Volgens mij is dat niet in een html doctype, is dat iets van Xhtml. En dat is niet alleen bij een form bij xhtml moet alle tekst in een div oid staan
Line 305, Column 90: document type does not allow element "FORM" here; missing one of "TH", "TD" start-tag
… <form method='get' action="http://www.mijnsite.be/whois/whois.php">✉
The mentioned element is not allowed to appear in the context in which you've placed it; the other mentioned elements are the only ones that are both allowed there and can contain the element mentioned. This might mean that you need a containing element, or possibly that you've forgotten to close a previous element.
Het doctype:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
Alvast bedankt voor je hulp
One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").
Tussen table en tr mag evt. nog een th (als HTML natuurlijk). In deze structuur mag je geen andere HTML tag plaatsen. Dus niet table from tr o.i.d.
Een td is een cel binnen tr. Een td is dus niet los te gebruiken, evenals een tr, die in een table staat.
Het is verstandig om naar de mogelijkheden van CSS te kijken. Je regelt de opmaakt dan centraal en je hebt veel minder HTML nodig. Jouw gebruik van HTML is ernstig verouderd. Je mag wel gebruiken maken van tabellen, maar alleen voor tabulaire data.
code weggehaald, het is prima dat je helpt, maar de suggesties die we maken zijn simpel uit te voeren. Als hij dit niet beheerst moet dit worden geoefend aangezien dit de basis van websites maken is. Nothing personal
Bedankt voor de reactie Lemoinet.
Martijn ik begrijp niet dat iemand mij wenst te helpen en dat jij blijkbaar de geboden oplossing verwijderd ? Ik verzeker je dat ik steeds de suggesties opvolg daarom ben ik dan ook lid van deze website. Zoals ik in vorig bericht aanhaalde paste ik de suggestie zoals door jou gegeven toe doch bleef de foutmelding. Op dit bericht kreeg ik geen antwoord meer dus bleef ik met de onopgeloste zaak zitten. Ik hoop dat je interventie berust op een misverstand en de code/oplossing terugplaatst.
als we berichten gaan plaatsen die je naar mij stuurt, dan mag de rest t antwoord ook lezen ;)
Citaat:
De reden dat ik het verwijderd heb is deels omdat die code nogsteeds niet geheel juist was en slechts een klein ding had gecorrigeerd. Verder is het leren van fouten begrijpen een erg belangrijke stap in het leren programmeren. Ik weet dat ik nu heel vervelend ben, maar we hebben allemaal die periode gehad, ook ik krijg nogsteeds niet zomaar het antwoord van mensen, maar links waar ik dingen kan vinden.
De omschrijving van W3C is duidelijk genoeg om zelf te kunnen snappen wat er fout is, en zoals ik al had gezegd, als je het niet snapt kun je dat bij google invullen en dan is er wel iemand die die vraag ook heeft gesteld.
karel - 28/07/2010 08:20 (laatste wijziging 28/07/2010 08:21)
HTML interesse
Martijn,
Ook al ben ik het niet volledig eens met je standpunt ik zal het respecteren. Ik begrijp echer totaal niet dat je me blijkbaar doorverwijst via Google naar een andere website, ik dacht dat ik voor dergelijke zaken hier op de juiste plaats was ?