login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

form input password (Opgelost)

Offline Sieebe - 03/05/2010 20:29
Avatar van SieebeNieuw lid heb dus een klein vraagje is het dus mogelijk om
bij een input type="password" in de plaats van ******* tekst te laten tonen
zo ja hoe dan?

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 03/05/2010 20:31
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Dan moet je input type="text" invullen:
  1. <input type="text" name="password" id="password">
Offline vinTage - 03/05/2010 20:42
Avatar van vinTage Nieuw lid ik vraag me af waarom je in een passwordfield gewoon text wilt tonen ?  
Offline Sieebe - 03/05/2010 21:24
Avatar van Sieebe Nieuw lid jah maar dus alsje je wachtwoord invoerd terug **** geven
Offline WouterJ - 03/05/2010 21:37
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Moet hij nou niet of wel ***** laten zien?
Offline Sieebe - 03/05/2010 21:42
Avatar van Sieebe Nieuw lid Kijk ik wil dus dat als je de site bezoekt er in het form Wachtwoord staat en alsje erop klik gaat dat weg en kan je je wachtwoord invoeren die dan met ******* zijn 
Offline ArieMedia - 03/05/2010 21:55
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Sieebe schreef:
Kijk ik wil dus dat als je de site bezoekt er in het form Wachtwoord staat en alsje erop klik gaat dat weg en kan je je wachtwoord invoeren die dan met ******* zijn 
Dus het wachtwoord wat je ingeeft is eerst text, maar als je op inloggen klikt moeten het ** worden?

Mag ik vragen wat hier het nut van is? xD
Offline vinTage - 03/05/2010 22:13
Avatar van vinTage Nieuw lid ooooooooooooooow ik snap hem denk ik!!

je wilt dit (denk ik)
  1. <input name="pass" type="text" id="pass" value="wachtwoord" onfocus="this.type='password'; this.value=''" />
Offline WouterJ - 03/05/2010 22:15
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Je kunt dit toch ook gewoon doen met een label?
Offline vinTage - 03/05/2010 22:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Waldio, probeer de code die ik gaf, hoe ga je dit doen met een label ?
Offline WouterJ - 03/05/2010 22:30
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
vinTage schreef:
Waldio, probeer de code die ik gaf, hoe ga je dit doen met een label ?

Ik had jouw post nog niet gezien voordat ik poste. (bijna te gelijkertijd gepost) 
Maar ik bedoelde dat je niet perse text in de input moest zetten, maar je het ook gewoon kan doen met een label.
Offline kiwi - 03/05/2010 22:54
Avatar van kiwi Nieuw lid Ja zo werkt het allemaal goed en wel, vind ik zelf ook gemakkelijk, maar hoe maak je dan eigenlijk de kleur van het woord "Password" bv rood, maar wanneer je typed dat het zwarte **** zijn, is op deze manier lukte het niet:

1. <input name="pass" type="text" id="pass" value="wachtwoord" onfocus="this.type='password'; this.value='' this.color='#FF0000'" />
Offline vinTage - 03/05/2010 23:04 (laatste wijziging 03/05/2010 23:07)
Avatar van vinTage Nieuw lid nooit gehoord van css....?
  1. <input name="pass" type="text" id="pass" value="wachtwoord" onfocus="this.type='password'; this.value=''" style="color:red" />

ofte:
  1. <input name="pass" type="text" id="pass" value="wachtwoord" onfocus="this.type='password'; this.value=''; this.style.color='#000' " style="color:red" />
Offline kiwi - 04/05/2010 17:33
vinTage schreef:
nooit gehoord van css....?
[..code..]
ofte:
[..code..]

Jawel, maar nooit in een "onfucus", die 2e versie is wat ik zocht
bedankt, alhoewel ik niet echt het gevoel dat het vriedelijk was dit antwoord
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.227s