san - 25/03/2010 20:26 (laatste wijziging 25/03/2010 20:32)
HTML interesse
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb zelf een template gemaakt en deze in een joomgallerij van joomla ingebouwd. Nu werkt het allemaal prima alleen de mouseover functie niet. Het gekke is; in de eerste collectie-pagina wel maar zodra je naar de volgende gaat verdwijnen de afbeeldingen als je met je muis erover gaat en komt er niets tevoorschijn(rood kruis). Op de tweede pagina is de afbeelding bij eigenschappen collectie/index.php/menu/menu7a.png(deze werkt dus niet) en op de eerste is dit nog collectie/menu/menu7a.png. Daar zit hem denk de fout in maar ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen. Wie zou mij kunnen vertrellen hoe deze fout verholpen kan worden. Plaatscode: 138964
Zet is 1 slash voor je collectie, had ik ook last van, zo is het bij mij ook opgelost, het wordt dan dus: /collectie/index.php/menu/menu7a.png <- goed
in plaats van collectie/index.php/menu/menu7a.png <- fout
Heb ik ook al geprobeerd maar dit werkt ook niet. Het gekke is dat ik zelf de locatie menu/menu7.png heb geprogrammeerd maar het systeem maakt er index.php/menu/menu7.png van. Als ik geen mouseover gebruik maar het gewone menu laat tonen dan laat hij wel de afbeelding juist zien en staat er bij eigenschap menu/menu7.png.
????