login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Muziekspeler die opnieuw begint

Offline jarro123 - 12/03/2010 17:49
Avatar van jarro123Nieuw lid Beste mensen,

Ik heb een website (www.bontenblauw.net) en zoals je kan zien zit daar een muziekspeler op (onderin rechts). Nu is het zo dat als je door de website heen klikt, het muziekje telkens overnieuw begint. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik wil dat hij altijd zichtbaar blijft en verder speelt als je op een andere pagina komt, en uitblijft op de hele website als je hem uitzet.

Ik heb het met iframes geprobeert, maar daar geraakte ik niet uit, en div's werken ook niet, omdat die gewoon meeladen met de website en dus niet blijven staan.

Heeft iemand misschien een suggestie voor mijn probleem?

Bij voorbaat dank 

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 12/03/2010 17:50
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Niet met een iframe maar een gewoon frame werken. Al zijn frames wel verouderd! 
Offline jarro123 - 12/03/2010 17:54
Avatar van jarro123 Nieuw lid Maar dan krijg je een hele witte balk onderin, met helemaal links het muziekspelertje, dat is wel een beetje lelijk toch?
Offline Abbas - 12/03/2010 17:57

Crew .NET
Je kan die frame ook stijl geven met CSS dus dat die niet zomaar links onderin een witte balk geeft!
Offline jarro123 - 12/03/2010 18:01
Avatar van jarro123 Nieuw lid dus een frame over een frame heen, kan dat zomaar? en zo ja, hoe doe ik dat dan?
Offline Jelmerholland - 12/03/2010 18:04
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Kan dit niet met een embed iets? Ps. staat me iets van bij dat hier een maand geleden ook een topic van was. Mss die er even bij proberen te zoeken.. Ik weet niet of die uiteindelijk opgelost was, maar daar moet je ff naar kijken.

Ps. Ik heb 0,0 ervaring met <embed> en <object> maar mss dat iemand anders je hier verder mee kan helpen ;)

(PPs. je lay-out, is een beetje brokkelig, probeer er wat mooiere, wat beter afbeeldingen onder te zetten, ziet er denk ik wat strakker uit )

Jelmer
Offline Martijn - 12/03/2010 18:50
Avatar van Martijn Crew PHP en als je dan iets aanklikt, ververst de pagina weer, en je <embed> object dus ook 
Offline Jelmerholland - 12/03/2010 19:06
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Oh ok. Weer wat geleerd ;)
Maar, waarom werkt een iFrame niet eigenlijk? Die zou het toch gewoon moeten doen?
Offline Martijn - 12/03/2010 19:23
Avatar van Martijn Crew PHP omdat een iframe ook herlaad als je je pagina opnieuw laad
Offline Abbas - 12/03/2010 19:37

Crew .NET
http://www.site...TML/Frames

Stijl geven doe je dan maar met CSS.
Offline Jelmerholland - 15/03/2010 22:54
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Kijk is wat ik voor jou toevallig heb gevonden 

http://www.vintagesworld.be/scriptbase/overig/22/

Ik weet niet zeker of het is wat je zoekt. Maar ik las de beschrijving en volgens mij is dit wat je (ongeveer) zoekt.

vinTage schreef:
Je wilt een flash mp3 speler op je site die blijft doorspelen, zelfs na een pagina refresh en je wilt géén gebruik maken van frames of popups.
Dit is ongeveer mogelijk via onderstaande script.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.248s