login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[CSS]Position:Relative (Opgelost)

Offline Erwt - 21/02/2010 16:33
Avatar van ErwtPHP beginner Hey allemaal,

Beetje rare naam voor een topic maar ik had geen enkele clue over hoe ik hem kon gaan noemen. (Heb het volgende alleen getest is Firefox, dus daar ga ik dan ook van uit)

[url]http://www.detoesebolle.nl/rpg/[/url]
Inlognaam: test
Wachtwoord: test

Er wordt een level geladen met allemaal tiles, maar als ik de speler op het veld plaats (dmv jquery->append) dan komt deze speler op een regel BOVEN het veld (logisch opzich)

De speler is position:relative, maar ik kan hem niet vanaf het begin al absolute doen omdat hij dan helemaal niet meer in die div van het veld zit en omdat het spel in het midden staat kan ik die ook geen vast LEFT meegeven.

Any ideas? Alvast bedankt! 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterPSV - 21/02/2010 16:45
Avatar van WouterPSV Lid ik kom er niet in met test test hoor ... Even controleren graag.
Offline Sparta - 21/02/2010 23:15
WouterPSV schreef:
ik kom er niet in met test test hoor ... Even controleren graag.

Je bent niet de enige 
Offline vinTage - 22/02/2010 10:34
Avatar van vinTage Nieuw lid als je een div met position absolute IN een div zet met position relative, dan heb je toch wat jij wilt?
Dus die met relative centreer je op je pag, en daarin kan je gewoon met absolute gaan werken.

(ook niks gezien, want ben geeneens gaan kijken )
Bedankt door: Erwt
Offline Erwt - 22/02/2010 18:00 (laatste wijziging 25/02/2010 10:07)
Avatar van Erwt PHP beginner Update:

Normaal kijk ik bijna elke 2 uur wel op SiMa en nu toevallig niet..

Anyways, test-test werkt nu (had duplicate records en ik check of count==1^^)

Sorry ;[

Edit:

in IE is het helemaal een drama.. die <br /> neemt wat ruimte mee terwijl hij dat in FF niet doet.. maar je krijgt de 'foute grijze regel' wel te zien. Ik weet niet waarom vinTage.. maar ik las helemaal over je antwoord heen, ga het over een X aantal uurtjes testen.

2e Edit:

Ik dacht dat relative de default position was.. maar dat was het dus niet, het werkt nu perfect, dankje vinTage
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s