login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP forum in HTML page plaatsen

Offline luns - 31/01/2010 20:53
Avatar van lunsNieuw lid Ik zit met volgend probleem.

Heb een volledige site opgebouwd die perfect werkt op een probleem na en ik zoek een oplossing.
Heb een forum van myBB die in een submap 'myBB' en die aangesproken word met index.php en werkt.
Heb een page met header, main en footer deze werkt ook.

Maar wenst nu mijn forum te plaatsen in de main van mijn html page.
Weet iemand hier raad mee. Geen iFrame oplossing aub.

Indien er een brave ziel is die mij een oplossing kan geven graag maar liefst met een klein voorbeeldje.
Heb al vanalles geprbeerd en het lukt mij steeds niet.

Dank bij voorbaat

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TotempaaltJ - 31/01/2010 20:59 (laatste wijziging 31/01/2010 21:03)
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse .html hernoemen naar .php, werkt zonder twijfel! (hoop ik)

Klik op "opgelost" ofzo (groen vinkje?) als het is gefixt 
Offline Abbas - 01/02/2010 02:09
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
.html hernoemen naar .php, werkt zonder twijfel! (hoop ik)
Als je iemand wil verder helpen moet je zekerder van je stuk zijn dan alleen maar hopen dat je antwoord een correct antwoord is!
Citaat:
Klik op "opgelost" ofzo (groen vinkje?) als het is gefixt
Dat zal de topicstarter wel bepalen, al vrees ik voor je dat het niet zo'n degelijk antwoord is.

In het vervolg kan je dus beter niet reageren dan dergelijke reacties te geven!
Offline TotempaaltJ - 02/02/2010 07:24
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse
titjes schreef:
[..quote..]Dat zal de topicstarter wel bepalen, al vrees ik voor je dat het niet zo'n degelijk antwoord is.

In het vervolg kan je dus beter niet reageren dan dergelijke reacties te geven!

Fijn en wel, maar aan to's bericht hebben we niet veel en dit is ong de enige informatie die we zo kunnen geven.
Met dat groene vinkje: ik probeerde alleen te helpen, omdat veel nieuwe SiMa leden dit niet begrijpen/weten 
Offline cyberninjah - 31/05/2010 09:39
Avatar van cyberninjah Lid hmm is je main html ook een echte html pagina of is het gewoon een php bestand waar HTML in staat.

Als het een html bestand is zou je door middel van ajax je forum in kunnen laden op de pagina.

Als het een php bestand is kan je gewoon een include() gebruiken om je forum op de pagina te laten zien.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s