login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foutmelding in IE5.5 en IE6

Offline skyflyer - 07/09/2009 18:28
Avatar van skyflyerNieuw lid Hey,
ik krijg steeds een foutmelding bij het openen van mijn website www.lana-stijn.be in IE5.5 en IE6 (enige 2 voor zover ik weet).

Foutmelding:
Citaat:
Internet Explorer cannot open the internet site http://www.lana-stijn.be
Operation aborted

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Volgens enkele bronnen zou het te maken hebben met de Lytebox voor de afbeeldingen, maar deze wil ik echt houden op de site!

Kunnen jullie even kijken in mn broncode?

Wie weet een oplossing?

Alvast hartelijk dank!

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 07/09/2009 20:15
Avatar van Martijn Crew PHP Niet een antwoord, maar je hoeft je sites echt niet meer IE5 compatible te maken. Ik heb laatst besloten te maken dat als sites niet meer werken in IE6, ik ie6 gebruikers een bericht geef waar ze betere versie kunnen downloaden, want IE is al bij 8, dan moet je maar updaten
Offline vbdesign - 08/09/2009 12:45
Avatar van vbdesign Lid Misschien eens proberen met een IE fix
http://dean.edwards.name/IE7/

Nu, het is wat DeviourSoul zegt.
Ik geef ook een berichtje als het lager is dan ie7,
Zo weten ze dat er een nieuwe internet explorer is die ze kunnen downloaden.
Offline skyflyer - 08/09/2009 20:25
Avatar van skyflyer Nieuw lid Goed idee. Morgen eens kijken of ik zoiets kan realiseren..
Ik heb van velen reactie gekregen dat mijn site niet werkt. Ze hebben IE5.5 en IE6, voornamelijk gebruikt in bedrijven blijkbaar.
Offline Martijn - 08/09/2009 20:29
Avatar van Martijn Crew PHP firefox en IE zijn alletwee helemaal gratis, ik snap niet waarom je niet zou opwaarderen naar een veiliger programma, zeker van een bedrijf is dat wel raar
Offline Aar - 09/09/2009 21:04
Avatar van Aar PHP interesse IE 5.5? Leven ze nog in de steentijd soms? 13.6% van de mensen gebruikt nog IE6, en lager zal minder dan de helft zijn vrees ik.

Gewoon niet meer ondersteunen, dan gaan de gebruikers zelf wel klagen bij de systeembeheerders. Tenzij je zin hebt om er tijd in te stoppen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s