login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Beginner zoekt tutor

Offline thadave - 29/08/2009 01:14 (laatste wijziging 29/08/2009 01:29)
Avatar van thadaveNieuw lid Hey,

Ik ben Dave en wil wat leren van websites maken enz... Maar ik ben een totale beginner en ik kan dus totaal niks halen uit tutorials. Dus ik wou vragen of er misschien iemand msn/skype heeft die mij een beetje kan helpen met HTML/CSS?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline shibble - 29/08/2009 01:18
Avatar van shibble MySQL interesse Tussen de artikelen kijken !

wat ik overigens ook een hele goede CSS tutorial site vindt:
www.sceneone.nl daar heb ik zon beetje alles over CSS geleerd wat ik nu weet 
Offline thadave - 29/08/2009 01:23
Avatar van thadave Nieuw lid Heb je misschien msn ofzo? Of een website waar je aan werkt het lijkt me leuk om te zien hoe ver je bent gekomen
Offline Abbas - 29/08/2009 01:27
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Thadave,

Vooraleer je sites gaat maken is het misschien best dat je eerst eens deftige Nederlands zinnen leert typen. Je schrijft drie regels tekst zonder ook maar één leesteken of hoofdletter te gebruiken. Als je de regels zou hebben gelezen, zou je hebben gelezen dat een degelijke zinsconstructie wel een vereiste is. Ik heb je topic dan ook verbeterd, maar dit gebeurt niet nog een keer. Let hierop in het vervolg!

Als je websites wil leren maken hoor je niet voordat je nog maar bent begonnen al terug te vallen op andere mensen. Je leert het door boeken en artikelen door te lezen. Daarna volgen tutorials en scripts die je kan ontcijferen en zelf heropbouwen of zelf kleine scriptjes beginnen maken en steeds uitbreiden. Iedereen van ons is ooit zelf moeten beginnen, je kan niet verwachten dat iemand zomaar al z'n tijd gaat gebruiken om iemand anders iets te leren, dot hoor je zelf te doen.

Veel succes in ieder geval! 
Offline vinTage - 29/08/2009 02:06
Avatar van vinTage Nieuw lid Verder hoort dit bij samenwerken en al helemaal omdat je dit prive wilt afhandelen en niet op dit forum.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s