login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

10 seconden afspelen van mp3 muziekje (Opgelost)

Offline Mroseboom - 14/07/2009 11:53 (laatste wijziging 14/07/2009 12:09)
Avatar van MroseboomLid  Beste Sitemasters
Ik wil als ik je in een player heb dat ie maar 10 seconden van afspeeld.
dus niet heel het muziekje maar gewoon maar kleinstukje wat het is een soort demo liedtje heeft iemand hier een code voor zouw fijn zijn.
als je iemand dit heeft stuur hem dan efe of als je weet hoe dit meot maken mag je dat ook stuuren.
Alvast bedankt.
Groetjes Marcel

---
Vrij vertaald:

Beste Sitemasters,

Ik ben op zoek naar een mp3 speler die slechts de eerste tien seconden van een bestand afspeelt. Een soort demo van dat muziekje met andere woorden.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit het beste zou kunnen verwezenlijke, of heeft er iemand toevallig al ergens zo'n scriptje?

Ik hoor het graag,

Marcel

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 14/07/2009 12:03
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Dit topic is al geopend en gesloten, de vraag is daarin beantwoord :

Of :

1. Upload 2 bestanden, 1 van 10 sec en de andere helemaal
2. Zoek een php script wat 10 sec van een bestand vandaan haalt en upload deze in een map waar iedereen bij kan en het originele bestand buiten de public html.
Offline Mroseboom - 14/07/2009 12:23
Avatar van Mroseboom Lid Er moet als goed is een script zijn die een eeste 10 seconden maar alspeeld 
Offline Martijn1989 - 14/07/2009 12:37
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ja maar wat denk je dat die 1,2,3 klaar ligt? Zoja had je hem al, zonee is dat script waarschijnlijk betaald ofzo. Tot nu toe heb je er nog niks aan gedaan, de oplossing van 2 bestanden had je al af kunnen hebben of in ieder geval een leuke basis klaar. Nu blijf je maar onzin posten. Ik snap dat het allemaal heel spannend is al je 14 bent haha, maar je moet zelf wel wat actie ondernemen.
Offline Mroseboom - 14/07/2009 12:56
Avatar van Mroseboom Lid Martijn efe een tip jij gaat dus efe lekker ej vrije middag verpesten met 10 duizend liedtjes verandreeen naar 10 serconden dat wordt dus dan heel veel werk daarom wouw ik zo script kun je beter efe paar euro voor zo script geven dan dat je meer dan paar uur mee bezig ben om over 10 seconden van te maken snapie
Offline Koen - 14/07/2009 13:19
Mroseboom schreef:
Martijn efe een tip jij gaat dus efe lekker ej vrije middag verpesten met 10 duizend liedtjes verandreeen naar 10 serconden dat wordt dus dan heel veel werk daarom wouw ik zo script kun je beter efe paar euro voor zo script geven dan dat je meer dan paar uur mee bezig ben om over 10 seconden van te maken snapie

Eerlijk gezegd doen wij niet "snapie", zoals al eerder vermeld, neem de tijd om je post op zijn minst een beetje volgens de spellingsregels en grammaticaal correct op te bouwen, je mag dan wel dyslexie hebben, dat betekent niet dat je hier zomaar alles mag komen neerkwakken wat je maar wil.
Offline maigel - 14/07/2009 13:20 (laatste wijziging 14/07/2009 13:20)
Mroseboom schreef:
Martijn efe een tip jij gaat dus efe lekker ej vrije middag verpesten met 10 duizend liedtjes verandreeen naar 10 serconden dat wordt dus dan heel veel werk daarom wouw ik zo script kun je beter efe paar euro voor zo script geven dan dat je meer dan paar uur mee bezig ben om over 10 seconden van te maken snapie

Martijn heeft hoogtswaarschijnlijk genoeg php kennis om zelf zoiets te maken en hoeft dus ook die oplossing van 2 bestanden niet te gebruiken, jij wel als je geen moeite wilt doen om iets bij te leren, snapie?
Offline Martijn1989 - 14/07/2009 13:31
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Klopt, voor mij is dit geen uitdaging .. als je mijn uurloon van 60 euro wilt betalen heb je het script vanavond nog. Maar dat kan je niet, dus pak de oplossing met 2 bestanden. Denk trouwens niet dat het nodig is om mij een tip te geven als beginnende php'er van 14 jaar.

Ik zeg slotje, hij probeert het niet eens!
Offline Mroseboom - 14/07/2009 13:55
Avatar van Mroseboom Lid jongen hoe jij het wil mag niet het meot automatisch dus neit zeggen doe de moeite neit voor zit heledag naar tezoeken dus hou efe op met dat onzin en 10 duizend bestandjes naar 10 seconden zetten is hoop werk dat weet ik zeker 
Offline Koen - 14/07/2009 15:30
Avatar van Koen PHP expert Dude, duid eens de juiste post aan als oplossing en niet je eigen post.

*Reopen*
Offline Mroseboom - 14/07/2009 15:33
Avatar van Mroseboom Lid Koen hoe moet ik anders opgelost zetten?
weet niks anders ze zijn alemaal verkeerd heb zelf al oplosing gevonden snapie  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s