login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

iframe past hoogte niet aan (Opgelost)

Offline arneman - 09/07/2009 21:16 (laatste wijziging 09/07/2009 21:18)
Avatar van arnemanNieuw lid ...<iframe src ="'.$j['link'].'" frameBorder="no" width="100%" height="500">
p>Your browser does not support iframes.</p>
</iframe>....

het gaat dus om de volgende soort links die hij invoegt: http://limburg....eeks=30101

dit is een verwijzing naar een klassement dat bij iedere reeks verschillend is van hoogte, en wanneer er op een ploeg geklikt wordt, verschijnt er een kalender die nog eens een andere hoogte heeft.

dus bij sommige reeksen komt hoogte 500 goed uit, bij andere is het veel te veel waardoor een grote lelijke witruimte verschijnt tussen het iframe en de tekst onder het iframe, en scrollbars willen we zeker vermijden.

De bedoeling is dus dat ik een iframe krijg dat meegaat met de inhoud

Ik heb dus al geprobeerd met "100%" in te geven en bij wijze van experiment zelfs 300% maar telkens gaaf hij een iframe van dezelfde hoogte wat pakweg slechts 150 px is.

Ik heb al gedacht dat het ergens iets was in de php waarin ik dit frame in implementeer, maar op mijn vorige -volledig in html geschreven- site was dit ook, dus ligt dit ergens anders aan.

Kan iemand mij een oplossing geven ?
dit is de oude site waarop deze kalenders staan
http://nieuwerkerken-bc.co.nr
ploegen->kadetten dit is met 100% hoogte
kies een andere ploeg voor het voorbeeld met 1000px hoogte

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 10/07/2009 12:51
Avatar van Koen PHP expert Geef je html en body ook eens een height van 100%? 
Offline RocketLauncher3G - 10/07/2009 13:09
Avatar van RocketLauncher3G Nieuw lid Probeer dit eens!

Dat is een javascript, en past de hoogte aan van de iframe! Heel handig!
Offline arneman - 12/07/2009 22:10
Avatar van arneman Nieuw lid ja sorry, mijn broer had dit gepost op mijn account, maar ik zal hem de tip doorgeven.

Bedankt ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s