login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hele pagina aanklikbaar maken (Opgelost)

Offline lolll - 05/07/2009 12:10
Avatar van lolllLid Bestaat er iets in html of css, waardoor je heel je pagina aanklikbaar kan maken. Het is voor in een frame eigenlijk. Zou dit kunnen, of moet je daarvoor al gaan programmeren.

Ik vertrek binnen een paar uur op vakantie, dus ik heb niet direct een antwoord nodig.

Grt,lolll

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 05/07/2009 12:21
Avatar van Bart PHP expert Waarom zou je heel je pagina klikbaar willen maken? Hoe kan de gebruiker dan ooit navigeren? Graag iets meer informatie en duidelijkheid omtrent je doel.
Offline Martijn - 05/07/2009 12:26
Avatar van Martijn Crew PHP allereerst, maak is niet een topic aan als je toch niet gaat kijken, beetje zonde van onze moeite niet?

Maar je oplossing is voor je </body> een div te maken die 100% width en heigth is, en met onclick kun je met window.location spelen
Offline voltrex - 05/07/2009 14:13
Avatar van voltrex Lid Of je kan ook gewoon het op je body zelf doen:
<body onclick="location.href='index.php'">

Ik weet niet wat het beste is: location.href of window.location...  
Offline lolll - 08/07/2009 09:14 (laatste wijziging 08/07/2009 10:24)
Avatar van lolll Lid Hallo, ik heb hier blijkbaar toch internet, en het is dus geen verloren moeite !
Ik ga de bovenstaande trucs eens toepassen, en zal dan kijken of ze werken.
Waarvoor had ik dat nu nodig ? Wel, ik heb een frame pagina, met vanboven een navigatie frame,
van onder de inhoud, en rechts helemaal vanboven een heel klein framepje en dat framepje wil ik helemaal aanklikbaar maken.
Dus daarvoor eigenlijk :
|.......inhoud........| worden.
|........................|
|........................|
|______________|

Grt,Lolll
Offline jaronneke - 08/07/2009 09:17
Avatar van jaronneke MySQL interesse Dit is dus alweer iets totaal anders dan wat je in je eerste post beweerde.

<div onclick="">
Offline Martijn - 08/07/2009 11:32
Avatar van Martijn Crew PHP oftwewel het systeem wat google heeft bij afbeeldingen
Offline lolll - 10/07/2009 09:18
Avatar van lolll Lid Ik heb het gedaan met body en onclick. Dus zo:

...
<body onclick="window.open(this.href,this.target);return false;" href="http://users.telenet.be/dcbr" target="_top">
...
</body>
...

De target heb ik ingesteld, omdat de pagina, anders in dat klein framepje laad, en ik wou het in een heel scherm hebben.

Grt,Lolll
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s