Nieuw lid |
|
Beste, ik heb een content schermpje waarin de tekst komt. Ik wil dat hoeveel tekst ik ook type de div die IN deze content scherm staat, niet verschruift. Het idee is dat het plaatje in de div (PNG) een effect geeft op de onderste twee regels tekst... deze vervagen.
Mijn CSS Code:
#content {
width:1023px;
height:476px;
float:left;
background-image:url(../images/index2_05.gif);
background-repeat:repeat;
z-index:1;
position:absolute;
}
#content_blendout {
width:1023px;
height:40px;
float:left;
margin-top:436px;
background-image:url(../images/blendout.png);
background-repeat:repeat;
z-index:2;
}
#content { width:1023px; height:476px; float:left; background-image:url(../images/index2_05.gif); background-repeat:repeat; z-index:1; position:absolute; } #content_blendout { width:1023px; height:40px; float:left; margin-top:436px; background-image:url(../images/blendout.png); background-repeat:repeat; z-index:2; }
mijn PHP code:
<div id="content">
dit is een stuk tekst waar je bericht komt...<br />
<div id="content_blendout"></div>
</div>
dit is een stuk tekst waar je bericht komt... <br /> <div id="content_blendout"></div>
Het idee dus:
De div met id content_blendout blijf staan, ONDERAAN de container met id content. Of er nu veel of weinig tekst in staat.
Staat het scherm VOL met tekst (tot de laatste regel) dan zal het plaatje van content_blendout OVER de tekst heen vallen waardoor deze een blend-out effect krijgt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel kan doen want nu voor elke tekst regel die ik erin zet schruift de content_blendout ook mee naar onderen (enter).
|