login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

HTML "rekker" gevraagd :P

Offline bambino - 14/01/2005 17:28
Avatar van bambinoHTML interesse Ik ben al even bezig aan een site voor de "leerlingenraad" van mijn school. Het design is wel OK, niet echt geweldig uiteraard, ik ben geen pro, maar het kan er mee door.

http://www.kill...20copy.gif

Dat is de .gif van de site.
Nu ben ik beginnen scripten, en kwam ik op het irritante probleem dat men layout niet wilde rekken om de een of andere illustere reden. Kheb alles wat ik kan (da's nie zo heel veel) geprobeerd en het wil niet lukken. Uit pure miserie heb ik dan maar een imagemap en een iframe gebruikt, maar dat vind ik zelf nu niet zo een geweldig resultaat met dat iframe!

Mijn vraag is of iemand dit eventueel wel zou kunnen scripten? Ik kan je niet betalen ofzo, maar als er iemand is die me even wil helpen, add me dan op msn : philie10@hotmail.com

* sorry als dit soort posts niet mag, maar ik zie er nix van in de regels dusja...

Grtz

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 14/01/2005 17:46

Crew algemeen
Je zou hem kunnen slicen met Photoshop...
Dan kun je hem uitrekbaar maken.

http://www.good...submit.y=0

Mzzls,
Rensjuh
Offline bambino - 14/01/2005 18:18
Avatar van bambino HTML interesse zo belabberd slecht ben ik ook weer niet 

Maar dat lukt niet. ALs ik het slice, dan slice ik het zo :

De header tot aan het menu en de content (rode "knoppen') dan slice ik het menu en de content apart. Dan de ONDERKANT van het menu en de ONDERKANT van de content (dus waar het wit met een lijn van het grijs gescheiden wordt). Dan slice ik een stukje grijs bij het menu om het zo uit te kunnen laten rekken. En dan slice ik de 2 onderste stukken.

Het probleem zijn denkik die 2 onderste stukken, die moeten ook gelijk uitkomen hé

En dat lukt me gewoonweg niet
Offline remy - 14/01/2005 21:38
Avatar van remy PHP ver gevorderde waarom al dat geklooi met fotoshop, je kunt toch beter de opmaak met tabellen maken en dan de header en al die plaatjes apart maken?
Je maakt dan een contentvak die uitrekt bij veel text.
Offline riekele - 14/01/2005 22:01
Avatar van riekele PHP beginner hmm ja kan idd makelijker met tabellen
Offline infinity - 14/01/2005 22:05
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
uh als je photsohp gebruikt zet ie het in tabellen:ooh:
Offline remy - 14/01/2005 22:14
Avatar van remy PHP ver gevorderde hmm ja dat weet ik ook wel, maar zet die er niet een vaste hogte in ofzo?
Offline infinity - 14/01/2005 22:18
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
hij zet gewoon alles met een img src tag maar dan moet je er zelf background van maken en en een beetje tabellen en tabellen zetten en dan moet het wel werken:p
Offline bambino - 15/01/2005 23:55
Avatar van bambino HTML interesse het werkt simpelweg niet 

Als ik de rechterkant laat uitrekken, dan rekt de linkerkant gewoon niet mee 

en ik werk wel degelijk in tabellen die ik zelf gemaakt heb (niet die van photoshop)

kan echt niemand ff proberen????????????????

plzzzzzzzzzzzzzz
Offline bambino - 16/01/2005 17:10
Avatar van bambino HTML interesse woohoow

Na een namiddag vol zwoegen, zweten en afzien heb ik het eindelijk perfect rekbaar gekregen 

jeej 

bedankt voor de tips toch!

grtz
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s