login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

afbeelding in input (Opgelost)

Offline DenMette - 27/05/2009 09:00
Avatar van DenMettePHP gevorderde Beste,

ik heb in men tekstvelden een afbeelding gezet van 16px op 16px. Aan men tekstvelden heb ik een padding-right mee gegeven van 18px waardoor ik dacht dat deze afbeelding altijd zichtbaar bleven zonder tekst over.

Nu dat is het geval wel in google chrome en ik ga er dus vanuit in de andere browsers ook. Alleen IE 8 & IE 7 doen een beetje irritant. Zij laten tewel men afbeelding mee verspringen, of ze laten de tekst erover gaan.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
  1. .userlogin, .userpass { border:1px solid #788690; width:100px; height:16px; margin-top:5px; padding-right:18px }
  2. .userlogin { background:#ECEEEF url("../images/form/user.gif") right top no-repeat }
  3. .userpass { background:#ECEEEF url("../images/form/lock.gif") right top no-repeat }
  4. .button { background-color:#ECEEEF; border:1px solid #788690; margin-top:5px; cursor:pointer }
  5. .button:hover { background-color:#ffffff; border:1px solid #a2acb4; margin-top:5px; color:#868f96 }

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Martijn - 27/05/2009 11:09
Avatar van Martijn Crew PHP het in een net zo grote div zetten, en de div de bg geven, en dan de input doorzichtig en met je padding?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s