login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Is dit een goed boek

Offline basflash - 12/05/2009 21:06
Avatar van basflashNieuw lid Hallo,

Ik woon sinds Augustus 2008 in Amerika, en wil wat HTML gaan leren. Nou had ik een boek gevonden (in het engels) maar nou weet ik niet of het een goed boek is.
Dit is de Link

Alvast bedankt

Basflash

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 12/05/2009 23:50
Avatar van Stijn PHP expert Ik zou eerder een boek over xhtml en css nemen. klik.
Offline vinTage - 13/05/2009 01:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zou sowieso nooit een boek kopen over html..je hebt internet nodig om iets nuttigs te doen met html, html werd pas nuttig met internet, dus alles over html is te vinden op internet (free) w3schools
Offline nick5556 - 15/05/2009 13:02
Avatar van nick5556 PHP beginner Ik zou sowieso nooit een boek kopen, ook niet over PHP en MySQL. Als je iets over php moet weten zoek je op www.php.net en over mysql kan je op www.mysql.com terecht.

Kortom: Als je deze site gebruikt kan je voor alles wel iets vinden, dit is vaak gratis en er word (BIJNA) altijd dezelfde informatie verleent als in een boek.
Offline Raze - 15/05/2009 13:23
Avatar van Raze PHP beginner @nick5556: ik heb anders veel meer gehad aan boeken dan aan tutorials...
dit vooral ook omdat een boek meestal uitgebreider is en ook 'vanaf 0' begint, een tutorial is dit niet en is enkel handig voor wie de 'onderliggende systemen' kent.

Ik ga zelf regelmatig naar de bibliotheek omdat ik ook geen boeken koop, maar dat neemt niet weg dat ik boeken een héél goed hulpmiddel vind (persoonlijk toch). Ik zou er wel geen kopen van HTML, die taal kun je weer iets te gemakkelijk van het internet leren, PHP (& MySQL), ASP, whatever, dat is al wat anders.
Offline Allinfosrc - 24/05/2009 08:59
Avatar van Allinfosrc Nieuw lid Daarom leen ik in de bieb is uit eindelijk goedkoper dan de boeken kopen als je een pasje voro 10 boeken vol maakt met pc boeken heb je al je geld terug en kan je het 3 weken lezen.
Want ik kan het beter lenen mar is wel soms irritant als het boekspoorloos is zoals dat het 5 jaar niet is uitgeleebd en dat ie er niet staat.
Offline yetti4 - 24/05/2009 16:37
Avatar van yetti4 JS interesse ooit van ebooks gehoord? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s