login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Areas op gewone background (Opgelost)

Offline anton - 22/04/2009 14:17
Avatar van antonLid Hey allemaal,
Ik heb gisteren een nieuwe lay-out voor mijn site gemaakt, maar deze is volledig 1 afbeelding inclusief de links, het enige dat geen afbeelding is , is de inhoud van de pagina's.
Nou wou ik dus met behulp van
<area shape=""> enzoverder de plaatsen van de links aanduiden, maar dat doet hij niet...is het verplicht om deze areas in een map te zetten?

http://www.plaatscode.be/136177/
hier is mijn code!
Alvast bedankt, ik dacht dat het zo moest lukken;D

MVG

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 22/04/2009 14:21
Avatar van marten Beheerder leer nu het gebruik van imagemaps af!
Werk met styles en dan vooral ul en li
Offline anton - 22/04/2009 14:23
kun je me dan ook ff uitleggen wat dat is ofzo? of een tutorial geven? want daar heb ik zelfs nog niet van gehoord... 
Offline ArieMedia - 22/04/2009 14:26
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
anton schreef:
uh? 
kun je me dan ook ff uitleggen wat dat is ofzo? of een tutorial geven? want daar heb ik zelfs nog niet van gehoord... 
Dat je je code gewoon met DIVS opmaakt.. en je menuitems met <ul> en <li> maakt.. Via CSS kan je dit helemaal aanpassen..

1. li { list-style: none; float: left; }
Offline anton - 22/04/2009 14:29
Avatar van anton Lid dus ik maak eigenlijk een DIV op de plek waar ik normaal mijn area zet? enkel wat is dan de term li(list denkik) maar wat is dan ul??? Alleszins bedankt voor de tip, als dat beter is dan leer ik het graag!!:D
Offline ArieMedia - 22/04/2009 14:42
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
anton schreef:
dus ik maak eigenlijk een DIV op de plek waar ik normaal mijn area zet? enkel wat is dan de term li(list denkik) maar wat is dan ul??? Alleszins bedankt voor de tip, als dat beter is dan leer ik het graag!!:D
UL en OL voor het beginnen van een lijst. <li> is het aanmaken van een listitem, ik raad je aan om wat HTML/CSS-tutorials door te nemen ;)
Offline anton - 22/04/2009 14:48
Avatar van anton Lid ik heb me tot nu toe altijd kunnen redden... Maar ik werkte altijd met table's en daarmee ;)
Anyway heel erg bedankt voor jullie tips!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s