Nieuw lid |
|
Hoi,
Wie kan mij helpen, ik ben bezig met een vragen formulier.
De score moet pas worden gezien zodra je de laatste radio aan klikt.
Na mijn mening moet dit werken, maar FireFox vindt van niet.
<html>
<head><title>Test</title>
<script type="text/javascript">
function toggle(me, yes)
{
document.getElementById(me).style.visibility = (yes ? "visible" : "hidden");
}
</script>
</head>
<body>
<form>
<input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
<input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
<br><br>
<input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
<input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
<br><br>
<input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja
<input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee
<br><br>
<input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Ja
<input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Nee
</form>
<div id="alles_ja" style="visibility: hidden;">Alles ja!</div>
<div id="alles_nee" style="visibility: hidden;">Jammer, alle vragen moeten met ja beantwoord zijn!</div>
</body>
</html>
<script type="text/javascript"> function toggle(me, yes) { document.getElementById(me).style.visibility = (yes ? "visible" : "hidden"); } <input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja <input name="vraag_1" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee <input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja <input name="vraag_2" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee <input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Ja <input name="vraag_3" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_4[0].checked)"> Nee <input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Ja <input name="vraag_4" type="radio" value="" onClick="toggle('alles_ja',false), toggle('alles_nee',vraag_1[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_2[0].checked), toggle('alles_ja',vraag_3[0].checked)"> Nee <div id="alles_ja" style="visibility: hidden;">Alles ja! </div> <div id="alles_nee" style="visibility: hidden;">Jammer, alle vragen moeten met ja beantwoord zijn! </div>
Wie weet wat ik fout doe?
|