login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gaten tussen divs

Offline oppeneer - 23/02/2009 16:03
Avatar van oppeneerNieuw lid Hallo,

Ik heb een enorm gat tussen twee divs.

De linker div bevat een foto van 400px*7000px daarnast komt de main div met daarin de content van de pagina. Het eerste deel gaat goed maar dan gaat er iets fout. het laatste deel van de main content wordt ipv naast de foto slaat het een stuk over en pas ten hoogte van het einde van de foto wordt het weer hervat. Dit gebeurt in alle browsers behalve IE7. Kan niet vinden wat het porbleem kan zijn. Dit is mijn site: www.hotdatingplanet.eu

Dank alvast,
Mvgr,
Jan 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roberini - 23/02/2009 20:39
Avatar van roberini HTML beginner Zo te zien is het een erotische site. Heb je een prt scrn en code? Ik wil je best helpen maar ga niet op erotische sites.
Offline junior - 23/02/2009 22:07
Avatar van junior Lid het is geen erotische site roberini ;)

@oppeneer,
ik raad je aan volledig van scratch te herbeginnen. Alles staat dooreen, daar kunnen wij echt de fout niet uithalen, en volgens mij zijn het er meerdere..
misschien moet je nog eens een cursus (positioneren in) css doornemen?
Offline oppeneer - 24/02/2009 15:56
roberini schreef:
Zo te zien is het een erotische site. Heb je een prt scrn en code? Ik wil je best helpen maar ga niet op erotische sites.

hallo geen erotische site alleen voor dating bedoeld. Nog niet operationeel dus daar kan ook niemand iets geplaats hebben. Weet niet hoe ik een screenshot kan plakken hier. dit zou het pla...htbaar is.
Offline roberini - 25/02/2009 19:27
Avatar van roberini HTML beginner ik zag hot staan dus ik dacht zal wel zoiets als adult friend finder zijn ofzo. maarja, ik kijk wel ff
Offline Martijn - 25/02/2009 19:39 (laatste wijziging 25/02/2009 19:42)
Avatar van Martijn Crew PHP ik weet niet waar jij mee test hoor, maar in firefox klopt dr geen drol van 

ik denk dat je uit je plaatje de staande div een clear right moet geven, of die ernaast een clear left. Weet niet psies
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s