login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

inlog script op plaatje zetten HELP!!!

Offline makuxx - 22/02/2009 22:27
Avatar van makuxxNieuw lid hoe kan ik een inlog script ( uberhoud een script ) in het midden van een plaatje zetten? want dat is voor mijn spel:

www.boss-fite.nl.tt

dat het er zo uit komt te zien het inlog script in het midden

http://www.site...maffia.jpg

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeRick - 22/02/2009 22:41
Avatar van DeRick Nieuw lid Je moet twee div's maken.
Deze moet je allebei positioneren op absolute.
Nu ga je met z-index werken..

Je vindt er hier meer over: http://www.w3schools.com/Css/pr_pos_z-index.asp

Het kan natuurlijk ook gewoon dat je een div met een background image maakt en daar je script boven plakt.
Offline denniseik - 22/02/2009 22:43 (laatste wijziging 22/02/2009 22:43)
Avatar van denniseik Lid Ik vraag me af of je überhaupt een spel kan maken eigenlijk, maar goed: plaatje als achtergrond van je div gebruiken misschien ?

1. #login {
  2. background-image: plaatje.jpg;
  3. width: ...px;
  4. enz.
  5. }
Offline makuxx - 22/02/2009 22:44
Avatar van makuxx Nieuw lid kunt u mijn dat script geven? gewoon dat ik alleen het plaatje en het inlog script hoeft in te voeren?
Offline denniseik - 22/02/2009 22:48 (laatste wijziging 23/02/2009 23:28)
  1. <div id="login">
  2. inlogscript
  3. </div>
  4. </body>

en css

1. #login {
  2. margin-left: auto;
  3. margin-right: auto;
  4. width: 400px;
  5. height: 300px;
  6. }

Dit moet genoeg zijn, lees is wat tutorials door. Zonder verstand van html/css als basis lukt het je ook niet om in php (bv.) zo'n spel te gaan maken.
Offline vinTage - 22/02/2009 22:49
Avatar van vinTage Nieuw lid Sitemasters is er om te helpen om je problemen op te lossen, niet om kant en klare code te vragen/copy/pasten.
Offline Koen - 23/02/2009 17:51
bearbacon schreef:
Hier kan wel een slotje op denk ik. 

Dit hoeft voorlopig niet...

makuxx, er is meer dan voldoende uitleg gegeven zodat je je probleem verder zelf kan oplossen, het is zoals vinTage al zei in geen geval de bedoeling dat we je de pap in de mond gaan geven.
We proberen je enkel op weg naar de oplossing te helpen, die zal jij uiteindelijk zelf moeten uitwerken.
Offline mothh - 24/02/2009 15:28
Avatar van mothh Onbekend je neemt gewoon de gehele afbeelding als background en je haalt de login box weg (dus de tekst ook!)
dan doe je dit:
  1. <input style="color: white; background-color: gray;" maxlength="99" size="30" value="vul hier je naam in" name="naam">
  2. <input style="color: white; background-color: gray;" maxlength="99" size="30" value="vul hier je naam in" name="naam" type="password">

de rest moet je er zelf nog bij zetten!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s