login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Div heigt aan de hand van andere div

Offline extractor - 12/02/2009 12:02 (laatste wijziging 12/02/2009 13:05)
Avatar van extractorNieuw lid hey mensen,

Ik ben ook maar eens begonnen een site op de delen aan de hand van div's, maar nu loop ik tegen een probleem aan.

Ik heb 3 div's die langs mekaar liggen in 1 staat het menu, in de 2de de main content en in de derde nog wat andere info.

Nu is de main content echter best variabel en ik wil deze eig minimaal bijv. 500 zetten en anders automatisch, dit gaat om de hoogte.

Maar hoe kan ik zorgen dat de andere div's ten alle tijden dezelfde lengte aannemen als de div met main content.

zie ook site en link stylesheet

alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 12/02/2009 12:59
Avatar van Martijn Crew PHP je maakt eerst je main div aan. daarin zet je je menu van x width en je andere dingetje van y width.
Vervolgens doe je in je main margin-left: x px; margin-right: y px; min-width:500px;
Offline extractor - 12/02/2009 13:09
Avatar van extractor Nieuw lid Geprobeerd alleen dan voor de hoogte:
div.container {
width:950px;
margin:0px auto;
min-heigth:500px;
margin-bottom: 10px;
margin-top: 10px;
}

maar dit maakt geen verschil uit, heb tevens de heigth weggehaald bij de left middle en center content windows...

iemand nog andere tips ?
Offline roberini - 12/02/2009 15:07
Avatar van roberini HTML beginner het is ook niet heigth, maar height. Spelfoutje 
Offline extractor - 13/02/2009 13:31
Avatar van extractor Nieuw lid oke dat is goed, maar nu is nog steeds de vraag hoe kan ik zorgen dat ze allemaal net zo groot worden als de content, minimaal 800 kan dan met de vorige code.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.226s