Nieuw lid |
|
Ik heb een in een form veld onderstaande code staan. Deze zorgt ervoor dat als de checkbox wordt aangevinkt dat dan een aangegeven rijtje invoervelden zichtbaar wordt. Nu werkt dit prima. Alleen wat ik wil is dat als iemand de checkbox aanvinkt, en het form verstuurd. Maar iets is vergeten en terug gaat dan de checkbox weer is aangevinkt en de velden zichtbaar zijn. Hoe zou dit kunnen doen ? Bij normale velden doe ik dit door een sessie. Maar zou niet weten hoe ik ervoor kan zorgen dat de onclick wordt onthouden. Alvast bedankt !
<input type="checkbox" id="1" onclick="passport('1','2')" name="visaassistance" id="visaassistance" />
<input type="checkbox" id="1" onclick="passport('1','2')" name="visaassistance" id="visaassistance" />
bovenaan de pagina :
<script type="text/javascript">
function passport(checkedelem,which)
{
if(document.getElementById(checkedelem).checked == true)
{
document.getElementById(which).style.display = 'block';
}
else
{
document.getElementById(which).style.display = 'none';
}
}
</script>
<script type="text/javascript"> function passport(checkedelem,which) { if(document.getElementById(checkedelem).checked == true) { document.getElementById(which).style.display = 'block'; } else { document.getElementById(which).style.display = 'none'; } } </script>
|